O gala pe cinste alaturi de BdV si UNICEF

IMG_69647369895822“Cu ocazia Zilei Internationale a Drepturilor Copilului, pe data de 20 noiembrie 2013, incepand cu ora 19:00, UNICEF Romania si Camera Deputatilor au onoarea de a va invita la Gala de Informare si Strangere de Fonduri in vederea protejarii copiiilor impotriva violentei”.

Acesta era textul care intampina invitatii miercuri seara cand am ajuns la Palatul Parlamentului. Nu am asteptat mult pana cand, voluntari furnicute, ne-am intrat in ritm. Si uite asa, fara sa stam prea mult pe ganduri, ne pregateam alaturi de cei de la UNICEF pentru o seara eleganta, cu emotii si multe personalitati.

Nu am avut sarcini neobisnuite, nimic ce nu am mai facut pana atunci. Brigadierii au fost impartiti la diferite posturi unde nu aveai cum sa te plictisesti. Alaturi de Andreea Nastase si o lista si multe invitatii, am facut  „accesul”. Ce trebuia sa facem noi mai concret a fost sa conducem oaspetii catre cocktail, unde aveau sa isi etaleze tinutele spectaculoase, in special doamnele, care au fost foarte rafinate. Nu a trecut mult pana programul serii a inceput ,iar tura noastra de la acces s-a terminat. Ne-am alaturat altor voluntari alaturi de care ne-am petrecut restul serii.

2013-11-21 00.09.43Dar ce credeati? Ca treaba noastra s-a terminat aici? Pas. Ne-am tinut in continuare de treaba, am impartit stegulete pentru licitatia ce urma sa inceapa, am stat la garderoba sau pur si simplu gaseam un loc unde puteam avea un moment de liniste. Una dintre voluntare, Claudia,  a avut o sarcina mai speciala: aceea de a-i sta la dispozitie binecunoscutei mezzo soprane Ruxandra Donose (“cel ce se trezeste de dimineata, departe ajunge”).

Bun. Acum pot spune ca am terminat cu treaba de voluntari. In continuare, ne-am alaturat invitatiilor in sala unde am urmarit discursurile prim-ministrului Romaniei, domnul Victor Ponta si pe cel al ambasadoarei UNICEF al Bunăvoinţei pentru România, si anume Andreea Marin. De asemenea, am urmarit si un minunat recital al sopranei, care a cantat si una din piesele mele pereferate, Habanera din “Carmen” de Georges Bizet.

20131120_225908Acum, lasand la o parte programul serii, eu am petrecut un timp superb alaturi de o particica din BdV. Am impartasit diferite idei, am ras, m-am simtit bine…ca deobicei. In final, am plecat cu stegulete, hanorace, voie buna si prieteni. Despre mine pot spune ca am mai adaugat inca un eveniment la colectie, mi-am mai setat inca un obiectiv in viata, mi-am mai depasit inca o limita, am ma invatat inca ceva si ma simt mai aproape cu un mic pas de persoana care vreau sa devin.

In incheiere, nu am nici cea mai vaga idee ce pot sa transmit, dar o sa zic cum am incheiat seara de 20 noiembrie… cu o saritura la o poza de grup cu organizatorii si voluntarii, in fata unui aparat care imi e total strain🙂

A fost o seara pe cinste.

Ruxandra Calin.

Lasă un răspuns

