Toto Cutugno intr-un spectacol nonconformist la Sala Palatului

ImageDe cand eram mica auzeam de Toto Cutugno. L’Italiano (Lasciatemi Cantare) este melodia cea mai cunoscuta care imi aduce aminte de aceasta personalitate. O singura melodie, care imi placea si imi place la nebunie.O melodie care te poarta cu gandul la nopti de vara datorita ritmului ei.

Cu ajutorul Brigazii de Voluntari, am ajuns la acest concert si mi s-a dat oportunitatea sa ascult hit-ul live. Bineinteles, inainte de rasplata, trebuia sa ne indeplinim si sarcina, aceea de a face accesul, sarcina care a avut si evenimente surprinzatoare. De data aceasta, mi-am petrecut tura de voluntariat cu listele de invitati in mana, alaturi de Juju, Iuliana si Alex Tomescu. In  general accesul decurgea ca intotdeauna, cu bune si rele. Ce m-a lasat putin masca a fost cand un domn, un italian, a venit la noi si pur si simplu ne-a zis: „Steven Segal o sa vina aici, cu echipa lui de la filmari. Avem nevoie de 50 de locuri”. Intre timp aflasem ca era managerul lui Toto Cutugno si chiar rezervase 50 de locuri.

Intr-un final, ne-am indeplinit si misiunea de la acces si am plecat usor in sala de concert. Spectacolul nu incepuse de mult, ne-am gasit niste locuri libere and there we were.

Dupa pauza mare, publicul a avut si o surpriza. In spatele unei mari cortine se afla chiar Orchestra Simfonica Bucuresti care a cantat in a doua parte a concertului alaturi de artistul italian. Apogeul evenimentului a fost la sfarsit, cand dupa lungi asteptari, Cutugno a cantat L’Italiano. Ceva insa l-a oprit dupa primele acorduri ale melodiei. Acel ceva a fost gandul ca trebuia sa invite pe scena un alt artist, caruia dorea sa ii dedice melodia. Atunci a fost momentul cand a aparut Steven Segal.

A fost o placere pentru mine sa fiu alaturi de BdV si la acest concert. Este mereu o placere sa fiu cu BdV la orice eveniment. Probabil ca locurile unde merg nu ar fi la fel de ‘misto’ fara brigada. Pun pariu  ca daca mergeam singura la spectacolul acesta, chiar nu mi-ar fi placut deloc.🙂

Ruxandra Calin.

Lasă un răspuns

