Rider’s Club Team Challenge sau cum se petrece o duminică grozavă

riders club voluntariÎn ultimul weekend însorit din septembrie, ne-am adunat în Pădurea Băneasa la unul dintre evenimentele deja cu tradiție pentru Brigadă, Rider’s Club. De data aceasta a fost prima competiție de ciclism pe echipe, fiind o probă de ștafetă. Evenimentul a avut loc în cadrul Săptămânii Europene a Mobilității și a fost precedat de Run Fest, crosul ce s-a desfășurat cu o zi înainte. Multipla campioană la alergat Gabi Szabo a dat startul ambelor competiții.

Voluntarii au ajuns dis-de-dimineață și au fost repartizați de-a lungul traseului de 17 kilometri. Startul s-a dat la ora 11.00 și cursa s-a încheiat după două ore. M-am bucurat să văd persoane de toate vârstele participând și modul în care se încurajau unii pe alții la terminarea traseului. Competițiile sportive au farmecul acesta de a crea o unitate între necunoscuții cu aceeași pasiune. Dacă v-am făcut curioși, puteți urmări filmulețul post-eveniment pe site-ul organizatorilor (din păcate n-am ochit niciun voluntar).

riders club albineDacă la cursele anterioare, am fost pe traseu, de data aceasta, am fost responsabilă de punctul de alimentare împreună cu Dali, căreia îi mulțumesc că mi-a arătat care-i treaba. Se pare că punctul de alimentare e un fel de Mecca pentru că toată lumea vrea să ajungă aici, la un moment dat. În principiu, trebuia să asigurăm resursele pentru participanți: băuturi sportive, limonadă, banane, mere, biscuiți, glucoză. Spre disperarea noastră, la fel de responsabile au fost și albinele care ne-au asistat pe tot parcursul dimineții. Unele chiar și-au dat duhul în paharele folosite.

După prima tură a traseului, o tânără bunicuță cu obrajii roșii de la efort și ochii veseli mi-a mulțumit pentru pentru o organizare minunată și mi-a zis că că s-a simțit grozav. I-am mulțumit la rândul meu, gândindu-mă că sunt doar o mică rotiță dintr-un mecanism mare și foarte bine angrenat. Nu degeaba organizatorii MPG sunt recunoscuți ca cei mai buni în competițiile de mountain bike.

La final, toți voluntarii au fost răsplătiți cu tot felul de bunătățuri și am plecat spre case cu sentimentul ăla călduț al unei zile reușite. În încheiere vreau să împărtășesc ce am aflat după un mic sondaj printre colegi: competițiile Rider’s Club au șanse să devină cele mai îndrăgite evenimente de mici dimensiuni la care participăm cu Brigada.

Articol scris de Bogdana Popa

Fotografii realizate de minunata Dali 

Lasă un răspuns

