Şi a fost circ… Cirque du Soleil

ImageCu câteva zile înainte de începerea Cirque du Soleil, stăteam cu toţii ca pe ghimpi dacă vom merge sau nu. Şi vestea bună nu s-a lăsat prea mult aşteptată. Am aflat că BdV va merge la toate reprezentaţiile pe care talentaţii canadieni urmau să le aibă în Bucureşti.

Şi am avut noroc… am fost printre cei 6 norocoşi la Cirque du Soleil – day 1.

Ne-am strâns conștiincioși şi nerăbdători la Romexpo, cu puţin înainte de accesul spectatorilor. Instructajul s-a făcut repejor, iar apoi ne-am ocupat cu toții locurile la porţi.

Şi lumea a început să sosească. Multă… multă lume. Şi de toate vârstele. De la prichindei de 5-6 anişori, veniţi cu părinţii să vadă spectacolul, şi până la persoane respectabile, aflaţi la cea de-a doua tinereţe.

S-a dovedit că Cirque du Soleil este un spectacol pentru toate vârstele.

Tura s-a terminat puţin după 20:30, astfel am avut norocul să vedem mare parte din spectacol. Şi acum, ca și la prima venire a acestora în România, în luna februarie anului 2012, a fost ceva extrem de bine realizat, de la decor, până la precizia mişcărilor acrobaţilor ce tindea spre perfecţiune. Dovadă stau sutele de ore de repetiţii. Aceştia erau aplaudaţi cu entuziasm după fiecare număr.

Image

Cele 2 ore au trecut fără să ne dăm seama, iar impresiile spectatorilor erau dintre cele mai bune.

Sper că cei de la Cirque du Soleil să revină în România cu prima ocazie, nu de alta, dar îmi doresc tare mult să bifez şi un al treilea spactacol. J

Diana Ciuncan.

Lasă un răspuns

