ALE 2013 sau din nou în Clasa I

ImagePe perioada a 3 zile, la sfârşitul lunii august, am avut ocazia de a lua parte şi de a ne afla printre organizatorii Conferinţei Europene “Agile Lean Europe” 2013,  organizată la nivel internaţional, ale cărei ediţii anterioare au avut loc în Berlin şi Barcelona.

Pentru unii dintre voluntari, a fost pentru prima oară când au făcut parte dintr-o echipă tip Agile – IT, unde profesionalismul şi munca în echipă au contat cel mai mult, unde cunoştinţele şi background-ul profesional îţi puteau aduce “pe tavă” noul job.  “Pentru mine a fost prima conferinţă internaţională la care am luat parte, mi-a plăcut că am avut oportunitatea de a participa la keynote-uri” ne spune Ema, a cărei dezvoltare personală si-a dat startul cu această ocazie. Pentru Oana a fost pur şi simplu o experienţă unică şi frumoasă pe care a trăit-o alături de nişte oameni minunaţi.

Pe lângă networking, training-uri şi multe open-space-uri, ne-am reamintit să facem bastonaşe, să mâzgâlim pentru a ne relaxa, să desenăm omuleţi zâmbitori ca Elena, să ridicăm mâinile pentru a concluziona sau argumenta, am retrăit experienţa claselor primare. Am reuşit ca dimineaţa să ne energizăm, prin dans sau acadele roz, la mijlocul zilei am mâncat cele mai bune prăjituri ever, Petronela şi-a cunoscut viitoarea profesoară din Spania, în timp ce eu am realizat că nu voi uita niciodată limba spaniolă.

Image

În urma acestei experienţe, Mihaela s-a convins de viitorul ei profesional, pe când Ştefăniţă şi-a notat multe informaţii utile pe care le va aplica curând în IT.

Concluzie unanimă: It Was Worth It ! Luând în considerare chemarea rapidă în Atlas, racolarea noastră ca şi cum ceva grav s-a întâmplat chiar în ultimul minut al event-ului, şirul nostru indian ca la grădiniţă printre scaunele aşezate în cerc şi ropotul lor de aplauze, părul meu ridicat de pe mâini, asociat cu plânsul de emoţie al Emei, îmbujorarea lui Ştef şi fâstâcul Petronelei în faţa celor 130 de oameni, toate acestea vor aşeza experienţa câştigată la capitolul denumit de Andrei “Amintiri Unice”.

Dali.

Lasă un răspuns

