Profil de BdV-ist : Ştefania Nedelcu

ImageAstăzi o cunoaştem pe colega noastră Ştefania Nedelcu, membră a departamentului HR al BdV.  A terminat Facultatea de Relaţii Comerciale şi Financiar Bancare Interne şi Internaţionale în 2011, iar după o perioadă de lucru în departamentul vânzări al unei bănci, a realizat că jobul nu i se potriveşte şi şi-a dat demisia.
Care este cea mai dragă pasiune a Ştefaniei? “Muzica, muzica, muzica. Nu mi-aş putea imagina viaţa fără muzică. Şi fără spectacolul live. Din 2006, când am fost la primul concert al unei trupe din România, cred că asta a devenit pasiunea mea. Şi acum îmi amintesc concertul Muse din 2007. Era aşa o euforie în jur şi toată lumea era fericită şi cânta.“ Stefania bifează și multe concerte care nu au legătură directă cu BdV. Iar ca să vă daţi seama cât de mult apreciază concertele, am aflat că în 2010 a fost la 62.  Mulţi nu merg într-o viaţă la atât de multe, nu?

Când nu ascultă muzică sau muncește, petrece timp cu nepoţica ei de 4 ani care îi face ziua mai bună de fiecare dată. Îi plac jeleurile (copilul din ea iese la iveală), chipsurile şi îşi doreşte tare mult să meargă la un festival în altă ţară.

A aflat de BdV într-o perioada în care se gândea la un job în organizare de evenimente. Astfel încât s-a pus pe căutări. A trimis mailuri la câţiva organizatori, întrebând de posibilitatea unui internship sau a unui program de voluntariat. Şi aşa i-a fost recomandat BdV. A intrat pe site la momentul potrivit, iar din martie 2012 este membru oficial al Brigăzii.

Image
La început, nu ştia exact care este activitatea voluntarilor: “Mă gândeam la BdV ca la un grup de oameni care merg la concerte şi în mare parte stau la acces. Şi cam atât. Mi-a luat ceva timp să descopăr că se şi distrează (mult şi bine), se merge şi la alte evenimente pe lângă concerte, au proiecte interne, team-buildinguri, se fac avansări, şedinţe…“

Din poziţia de voluntar, Ştefania a ajuns să facă parte din echipa de organizare a unui festival dedicat…ghici cui? Voluntarilor. Perioada această a fost cea mai frumoasă pentru ea. „Când am început să avem primele şedinţe luna aprilie părea atât de departe, iar apoi aveam aşa un sentiment de bucurie când vedeam că se strâng oamenii la training-urile şi workshop-urile noastre. A fost primul proiect din care am făcut parte şi abia aştept următoarea ediţie.”

Ştefania recunoşte că de când este în Brigada a devenit mai sociabilă. „Poate nu destul, dar mereu am fost mai introvertită şi mi-a fost mai greu să încep o conversaţie cu oameni pe care nu-i cunosc.“ Acum numai există această problema, şi-a făcut o mulţime de cunoştinţe şi de prieteni. Oamenii şi evenimentele au ținut-o aproape de BdV, iar dacă la început se înscria doar la evenimentele care îi plăceau, acum ar participa la toate.“

ImagePrimul cuvânt care îi vine în minte când se gândeşte la BdV este „interacţiune”. De ce? “Pentru că intri în contact cu o mulţime de oameni. Cu colegii BdV-işti, cu organizatorii, cu publicul. Şi nu am timp să mă plictisesc. Acum un an aveam multe zile în care nu ştiam ce să fac, acum, în schimb, am evenimente în calendar cu mult timp înainte.”

În loc de încheiere, Ştefania le transmite colegilor ei că îi pare tare rău că nu a ajuns la picnicul BdV de 5 ani, dar nu-I problemă… la cel de 10 ani este prima pe lista!🙂

Diana Ciuncan

2 responses

  1. of, gramatica asta….

    1. Salutare, acceptam critici constructive, asa ca daca ai vazut o greseala de gramatica o poti semnala in loc sa alegi ironia. Greseli se pot strecura oriunde si nu din nestiinta.

Lasă un răspuns

