Vai, ce a plouat!

ImageDomnul Steve Vai are puterea sa inveseleasca orice om de pe planeta la orice ora, in orice moment. Concertul sustinut la Arenele Romane nu a facut exceptie, fiind unul dintre cele mai asteptate evenimente din acest an, pentru mine. Cu toate ca nu eram sigura daca vom participa la acest event, draguta veste, data cu o zi inainte, a fost intampinata cu zambetul pe buze.

Ora 13.00 – momentul culminant si singurul in care puteam prinde unul dintre cele 10 locuri scoase la licitatie pentru concertul sustinut de Steve Vai la Bucuresti. Mi-am setat trei alarme pentru a nu uita sa ma inscriu, insa am omis un lucru important: aveam o intalnire de lucru programata la ora 12:30 si se termina la ora 14:00. Am inventat repede o scuze, am iesit din sedinta, m-am logat pe site si am aplicat, important de mentionat faptul ca am prins un loc.

La ora 17.00 s-a dat adunarea la Arenele Romane, miss coordonator Barbu ne astepta vesela si cu task-urile pe hartie. Dupa cateva minute de briefing, eram pregatita pentru al doilea concert Steve Vai din cariera mea de BdV-ista. Jobul meu a fost cel de plasator, cum nu se putea mai bine: datorita faptului ca exista o singura intrare, am avut ocazia sa interactionez cu toti, dar toti spectatorii care au fost la concert. Alaturi de camarazii Costin, Jimy si Carmen, am avut grija sa plasam cetatenii pasionati de corzile lui Vai in sectoarele corespunzatoare, dar si sa relocam dupa bunul gust oamenii cu bilete suprapuse.

Muzica s-a auzit incepand cu orele 20:30, odata cu Publika. Recunosc, nu cunosc toate melodiile, insa doamna pozitionata strategic in fata mea stia toate versurile si tipa mai tare ca oricine. Respect! Evenimentul a continuat cu prestatia fetelor de la Evolution Tempo Orchestra.

La 21:30, domnul Steve Vai si-a facut aparitia, iar multimea a explodat. Cu toate ca nu a fost un public numeros, galagia facuta de multime a fost impresionanta. Am reusit sa vad doar 10 minute din inceputul concertului, intrucat datoria de voluntar m-a chemat pentru ultima jumatate de ora la ticketing. Cativa intarziati si-au facut aparitia alaturi de Ioana care ne-a anuntat ca tura s-a terminat si suntem liberi sa ne bucuram de muzica lui Vai. Bucuroasa, m-am dus catre zona de concert si mi-am cautat prietenii pentru a ne bucura de concert…pana cand a inceput ploaia. Si ce ploaie! Cunoasteti expresia „toarna cu galeata”? Imaginati-va trei galeti si veti avea o imagine cat de cat clara. Cu toate ca as mai fi ramas, amicul Marius m-a trezit la realitate cu “ti-ai adus gelul de dus?”.

Fie, ploua! Si ploua tare!

Image

Dupa o plimbare prin parcul Carol, prin ploaie si prin vant, am ajuns in statia de tramvai.

Chiar daca nu am reusit sa vad tot concertul, am fost foarte bucuroasa de locul prins la eveniment, de modalitatea in care s-a comportat echipa, dar si de felul in care Ioana Barbu ne-a manageriat.

Felicitari echipei de voluntari de la Steve Vai!

P.S. A doua zi la munca, domnul Vai si-a gasit locul pe jaluzelele biroului meu, printre alte „accesorii” culese de la evenimente.

Alexandra Burdulea.

Lasă un răspuns

