Perfect sau Cluj Arena Music Fest

ImageAuzisem de concertul Deep Purple de la radio, dar nu am bagat în seamă știrea prea mult, știind că nu aveam șanse să merg, Cluj-ul fiind, față de București, la 10 ore de mers cu trenul.

Deși ocupați cu alte evenimente ce aveau loc în săptămâna cu pricina, cei din BdV worked their magic și au dat strigare pentru participarea la eveniment. A urmat un lung șir de mailuri în care toată lumea întreba cum/când/cine merge și mai ales cu ce. Unii au plecat de miercuri, să verifice terenul și condițiile la fața locului. Restul, aproximativ 7 curajoși, am plecat joi seara cu faimosul tren de 20.30, care promitea să ne aducă în Cluj fix la răsărit de soare. Cum planul de acasă nu se potrivește cu socoteala din târg, am ajuns la Cluj cu o întârziere minoră de 1 ceas.

Ziua de vineri, prima din cele 2 ale festivalului, desfășurat pe Cluj Arena, promitea să fie grozavă. Ne-am strâns cu toții la stadion și am facut cunoștință cu colegii noștri din Cluj și cu voluntarii care aveau să ne ajute. Echipele au fost împărțite, după care am plecat cu toții la posturi.

Image

Din perspectiva Golden Circle, acțiunea nu a lipsit; fanii adevărați au năvălit în primele minute după deschiderea accesului  și nu s-au dezlipit de gardurile din fața scenei. În următoarele ore, clujeni și nu numai, de toate vârstele, au umplut stadionul pe acordurile trupelor românești consacrate (Semnal M, Compact, Bere Gratis, Mircea Baniciu, etc). Oamenii de la posturi lucrau de zor, stațiile zbârnâiau, jetoanele se vindeau și în tot acest timp oamenii continuau să vină. Prezentatorul (da, cineva care citea de pe un fel de desfășurător!?) oferea informații despre trupe, în timp ce frenezia din public era din ce în ce mai mare. O data cu lăsarea serii, și-au făcut apariția cei de la Deep Purple într-un concert care nu a dezamăgit. Singurul regret a fost că nu au cântat si ”Child in time”.

A doua zi de festival se adresa unui public puțin diferit, dar piesele ce aveau să răsune pe scenă ne-au gâdilat tuturor urechile cel puțin o dată. Vremea se anunța caldă și tot speram să nu plouă la lăsarea serii. Ne-am adunat echipele (în parte au rămas aceleași) pentru o zi nouă. Au urcat pe scenă, unii după alții; Delia, Antonia, Alex Velea, Smiley, Ștefan Bănică Jr. Publicul mi s-a părut mai eterogen, în sensul că multe familii veniseră la concert cu copiii din dotare. Noi, cei de la Golden, am avut parte de câteva ceasuri de soare văratic, urmat, firește, de reprize scurte de ploaie🙂 .  În jurul orei 21 au urcat pe scenă cei de la UB40 într-un concert cu influențe de reggae, dar și de pop. Cum era de așteptat, cele mai gustate piese au fost ”Red red wine” și, pentru romantici, ”Can′t help falling in love”.

Image

După terminarea concertului, o parte am rămas pentru treburi administrative și poze de grup iar voluntarilor care au rămas cu noi le-am oferit câte un tricou cu însemnele festivalului și sigla BdV. Am plecat cu toții la o scurtă plimbare până în centrul Clujului, la deja celebrul Janis. Ce a urmat nu poate fi descris în totalitate, pe alocuri din motive de lipsă de aducere aminte😀 .

Ca să închei, a fost primul meu eveniment mare în afara Bucureștiului și sper că nu va fi ultimul. Pam pam!

Mada Munteanu

Lasă un răspuns

