Bocelli: un concert cu soare, ploaie si curcubeie

ImageNici bine nu am terminat treaba cu Depeche Mode fiindca un nou eveniment urias ne-a batut la usa: Andrea Bocelli la Romexpo. Un eveniment cu multe, dar foarte multe scaune de aranjat si un entuziasm uimitor din partea voluntarilor.

Dupa un training reprogramat chiar in dimineata concertului si doua ture de masina in Piata Presei (greu cu locurile de parcare, greu!), am ajuns la Romexpo. In fata intrarii C m-am intalnit cu Marius si impreuna am mers sa ne luam acreditarile. Dupa o mica discutie cu Cristina si cateva cuvinte de duh din partea lui Marius, ne-am luat inima in dinti si am intrat in zona de lucru.

Intampinarea “boceliana” a fost facuta de catre o sumedie de scaune, curate, mai putin curate sau in curs sa fie curatate. Curand, am intrat in hora aranjarii scaunelor si a curateniei si, dirijati de proaspata doamna Lungu, am carat si aranjat peste 500 de scaune. Imediat dupa ce am distribuit scaunele 20×20 (fyi: 20 de scaune pe 20 de randuri), am inceput activitatea de semnalistica: cate doua semne pe fiecare parte, la inceput si la sfarsit de latura. Sase sectoare mari si late au fost semnalizate pentru ca spectatorii sa nu se rataceasca prin Romexpo si sa usuram treaba plasatorilor.

Momentul culminat al evenimentului a venit imediat dupa ce am terminat de semnalizat sectoarele si de etichetat scaunele. Inainte, trebuie sa evidentiez sistemul lui Ionut de a eticheta scaune pe care inca nu sunt sigura daca l-am inteles: primele 6 scaune sunt randul 5, urmatoarele pana la 20 sunt randul 6, primele 6 scaune de pe randul 6 sunt pe randul 7 samd. Cert este faptul ca doar el stia cum functioneaza acest sistem, insa ne-a coordonat cu succes si oamenii au stat pe locul corect.

Cand asteptam cumintei coordonatorii de la sedinta, ploaia si-a facut aparitia si a zis ca este momentul sa ne dea o mana de ajutor si sa spale scaunele. Un pic cam tarziu, din punctul meu de vedere. Mai rapizi decat campionii de la semi-maraton, am fugit catre sectorul VIP si am acoperit scaunele pentru cei care doreau sa il vada mai de aproape pe domnul Bocelli. Din fericire pentru noi, ploaia si-a dat seama ca BdV a facut o treaba buna cu spalarea scaunelor si a plecat lasand in urma ei peste 6000 de scaune ude si doar 100 de voluntari pentru a le sterge. Minutele treceau, voluntarii stergeau, iar spectatorii isi faceau aparitia la portile Romexpo. In cateva minute, mai multe minute, am fost pregatiti sa ii primim pe cei 20.000 de fani veniti sa il asculte pe uimitorul Andrea.

ImageSi fiindca voluntarii sunt cei mai iubiti oameni din lume, cu putin timp inainte de a incepe activitatea de la porti doua curcubeie au aparut pe cer. Entuziamati, ca de obicei, ne-am fotografiat repede, repede si am asteptat linistiti ca oamenii sa apara pe porti. Timpul la ticketing a trecut foarte usor, sutele de oameni treceau pe langa noi, care mai de care speriati de ploaie si de faptul ca umbrelele vor prinde picioare si vor pleca de la locul lor. Evenimentele unde ploaia isi face aparitia sunt si cele mai haioase fiindca noi, voluntarii de la ticketing, primim cele mai amuzante propuneri: de la „iti dau x lei pe pelerina”, „fura-mi, te rog, o umbrela de la poarta” sau „iti dau y lei daca ma lasi sa intru cu umbrela”. Bineinteles, toate umbrelele au ramas la poarta, iar spectatorii au fost protejati de pelerinele oferite de organizatori.

Trebuie sa marturisesc faptul ca acest concert a fost un pic traumatizant pentru mine fiindca o „doamna” foarte civilizata m-a calcat pe picior in momentul in care i-am cerut biletul la control, iar o alta minunata a zis ca ma asteapta la iesire. Bineinteles, fiindca nu am vrut sa ratez intalnirea, la ora 22:30 am fost la poarta, insa ea nu a mai aparut.

Putin dupa inceperea concertului, frigul s-a instalat, insa domnul Bocelli ne-a incalzit cu vocea si cantecele sale vreme de 2 ore. Dupa incheierea evenimentului, echipa BdV s-a instalat intr-un club din Bucuresti, insa nu am detalii de la fata locului motiv pentru care insiruirea de cuvinte se termina aici.

 Alexandra Burdulea

 

Lasă un răspuns

