Said I Loved You…But I Lied

ImageNu mică mi-a fost mirarea când am aflat în dimineaţa zilei de 16 mai că 8 voluntari norocoşi vor putea lua parte alături de echipa de organizare la concertul Michael Bolton. Nici nu ne revenisem bine după Depeche Mode că am şi zburat la Sala Palatului. Ne-am prezentat la ora stabilită şi ne-am împărţit rapid task-urile după o discuţie cu organizatorii. Pe fundal, repetiţiile încă nu se terminaseră, asa că ne-am putut bucura de două ori. Apoi, am permis accesul oamenilor entuziasmaţi să-şi ocupe locurile şi i-am indrumat în acest sens. În deschidere ne-a cântat Diana Matei, care a oferit un mini-concert cu piese româneşti alături de taraful Cleante.

Michael Bolton nu s-a lăsat aşteptat. A început să cânte la fix, fiind renumit pentru punctualitate, iar mulţimea s-a destins repede, bucurându-se de prezenţa lui. A venit însoţit de frumoasa Kelly Levesque alături de care a cântat în duet piese precum clasica The Prayer, piesa tribut Ain’t No Mountain High Enough, compusă în Hitsville USA şi, spre uimea mea şi a tututor, ne-au incântat şi cu piesa lui Adele, Make you feel my love, compusă de Bob Dylan.

Image

Spre final, s-a avântat în mulţime. Ne-a surprins încă o dată în acel moment, ridicand toată sala în picioare cu hiturile Said I loved you…but I lied şi When a Man Loves a Women pe care toţi cei 4000 de oameni le fredonau la unison. Nu vă puteţi imagina sentimentul pe care ni l-a creat acest moment magic.

Noi, voluntarii, ne-am terminat tura şi ne-am ascuns apoi în mulţime bucurându-ne de concert. Am filmat, ne-am făcut o groază de poze şi am plecat fericiţi că am putut lua parte la un asemenea eveniment.

Personal, mi-a plăcut foarte mult modul în care spunea povestea fiecărei melodii înainte să o cânte, dar şi modul în care a însufleţit mulţimea. Nu m-am imaginat vreodată fan Michael Bolton, dar trebuie să recunosc că m-a surprins şi mi-a întrecut aşteptările. Bravo BdV, încă un eveniment reuşit!

Cu drag,

Andreea Radici.

Lasă un răspuns

