Depeche Mode, un concert cu 420 de voluntari BdV fericiti

Image400 si vreo 20 de voluntari, 28 de coordonatori, 22 de echipe, asta a insemnat in cifre pentru noi, BdV, concertul Depeche Mode.

Nici nu stiu de unde sa incep sa va povestesc ce s-a intamplat acolo, dar sper ca sunteti de acord cu mine (cei care ati fost prezenti) cand spun ca este unul din evenimentele de tinut minte.

Pe 15 mai dimineata se aduna lumea, dar era liniste, doar cei de la waste si productie misunau de colo-colo.

Dupa o scurta sedinta in care s-au aflat si raspunsuri la ultimele intrebari, coordonatorii si asistentii lor au plecat sa-si primeasca echipele. Era in jur de ora 3 cand ma plimbam pe la intrarile Basarabia si Maior Coravu, iar lumea se aduna in jurul containerelor de acreditari, sa-si ia bratara si sa-si recunoasca echipa. Afara nerabdare, inauntru agitatie: buletine, verificari pe liste, bratari colorate.

BdV-istii au fost repede pe pozitii, stiau ce urma sa se intample la access, in tribune, unde sunt locurile relocate si de ce, unde trebuie sa ajunga persoanele cu dizabilitati, cum se sorteaza cotoarele rupte de la bilete si tot asa.

ImageLa 5 stiam ca se deschid portile si am tras de Stef sa mergem sa vedem “puhoiul”; lumea era calma si nici macar nu asa numeroasa cum vazusem la RHCP, semn ca au citit toate detaliile dinainte si au vazut ca nu e cazul sa se inghesuiasca asa devreme. Cu toate astea, am mers apoi la tribuna 1, iar pe gazonul A lumea alerga deja, sa fie cat mai aproape de gard, cat mai aproape de Dave Gahan peste cateva ore.

Pe la 7 la acces se lucra intens, scanat si verificat bilete, rupt cotoare, asa a fost la toate intrarile de la tribune si peluza. La acreditari tot mai era activitate, cei ce lucrau la acest eveniment tot mai apareau, iar afara erau multi oameni, de data asta nimeni nu vindea bilete – cum se mai aude pe la concerte – toti cereau. Nu stiu ce s-a intamplat cu ei pana la urma, dar un lucru e clar, la inceputul concertului toata Arena Nationala vuia de fericire, strica dupa DM in asteptarea melodiilor lor preferate si arunca cu mainile in sus de nerabdare.

Nu am reusit sa filmez echipele aflate “in miscare”, dar am alergat dupa Ionut M. o perioada, sa vad ce inseamna activitatea echipei lui, de cotoare. Si, dupa ce am facut cercul – iarasi – si s-au umplut cateva pungi, am ajuns intr-o camera destul de restrasa, departe de tot. Aici am gasit o echipa care verifica fiecare cotor si il aranja frumos, pe categoriile de pret; nimic nu se pierde la concert, totul e tinut sub control, de la bratarile date persoanelor ce lucreaza, la fiecare bucatica restanta din bilet.

Image

Cum s-a terminat totul..asta e o alta poveste ce merita spusa. Le-am zis la toti ca pe la ora 11 facem poza de grup, iar eu incepusem sa ma agit: planul meu era sa il gasesc pe Dani, sa-i retina pe Diana si Cata, asta ca sa ne aranjam noi frumos, cu cele 4 cartoane pe care fetele au scris frumos “Casa de piatra, Lungilor!”. Asta era mica supriza pe care am pus-o la cale pentru cei 2 BdV-isti dragi noua. Dar Dani era de negasit, iar Diana era nerabdatoare sa faca poza. Ca sa scurtez vorba, in final am strans pe toate lumea la poza, iar in final au aparut baietii (si cu mine, mot) in spate cu cartoanele pregatite.

Dupa o zi de voluntariat la concertul Depeche Mode, toata lumea era deja super entuziasmata, iar momentul asta a fost ca o explozie, strigate de “BdV , Diana, Cata, La multi ani…”, aplauze si asa multa bucurie, incat oamenii ce mai ieseau de la spectacol se opreau si ne zambeau. Noroc cu Costin, ca puteti (re)vedea ce a fost acolo:

Adriana C.

One response

  1. Le-am zis la toti …. editeaza partea asta….

Lasă un răspuns

