Profil de BdV-ist: Gabriel Buruiana

Gabi Buruiana - john rhys davies (1)

Gabi Buruiana este unul dintre „filosofii” Brigazii, student la Facultatea de Filosofie, Universitatea din București si pana de curand a fost Presedinte la Philos – Asociația Studenților din Filosofie.

Pentru cine nu-l cunoaste pe Gabi, trebuie sa stiti ca este o persoana curioasa din fire, entuziasmata, foarte activa si implicata – atat de implicata incat ramane la evenimente sa dea o mana de ajutor, desi i s-a terminat tura, asa cum s-a intamplat recent, la Comic Con: „sunt curios din fire, mă bag în tot felul de acțiuni de voluntariat și vreau să fac cât mai multe și cât mai bine”.



Desi a pierdut recrutarile oficiale din martie 2012, Gabi a venit in Brigada in iunie 2012 ca voluntar extra. Auzise de BdV de la o prietena, si, ca majoritatea dintre noi, a fost tentat de ideea de a merge la evenimente gratis. Dupa 10 luni si multe evenimente variate, o dorinta constanta de implicare, Gabi face parte din echipa de Resurse Umane, unde ni s-a soptit ca face treaba foarte buna: „acum că fac parte din echipa din <spate>, care vede cum merg lucrurile și cum toate rotițele se mișcă pentru a fi și mai bine, mă declar de-a dreptul încântat. Sunt tare bucuros că am descoperit oameni cu care am foarte multe în comun și pe care-i pot numi acum prieteni și nu străini și că la fiecare eveniment găsesc oameni faini și geniali.”

Desi e inca la inceput, Gabi a trecut prin mai multe echipe si a inteles ce inseamna sa faci parte din echipa de backstage, vip, plasatori, acces, acreditari, garderoba, prepoductie si postproductie. Dar mai mult decat atat, Brigada l-a ajutat in propria dezvoltare: „impreuna cu Brigada am reusit sa devin mai sigur pe mine si sa fac schimbari vizibile in persoana introvertita care eram inainte”.

gabi buruiana_ost fest

Iata cateva experiente de care Gabi ne-a povestit cu placere: „O amintire foarte plăcută mie, este atunci când am fost în backstage la OST Fest și am cunoscut o mulțime de oameni faini, cu care am devenit bun prieten și cu care am lucrat până la finele festivalului și Lemmy care ne saluta și vorbea cu noi de parcă ne știam de mulți ani. Sau când în timpul concertului celor de la Motörhead noi, cei care am avut ”grijă” de trupa lor, am stat între scenă și gard lângă oamenii de la securitate și solistul de la una din trupele din ziua respectivă ne-a făcut nouă poză. Am simțit cum artiștii ne apreciau pentru munca noastră depusă, pe care oricum am făcut-o de plăcere. Greu de explicat cum oamenii din public încercau să facă poze cu tipul respectiv și el ne făcea nouă poze..”

BdV-ist convins, simte ca in BdV esti invadat de o serie de trairi si se simte o energie pozitiva din partea tuturor, care te ajuta sa faci treaba o zi intreaga si sa nici nu simti oboseala. Tocmai de aceea primul cuvânt care-i tot apare in minte cand aude de BdV este ”excitement”: „E totul nou și entuziasmant și nu văd cum te poți sătura de asta. Odată BdV-ist, rămâi BdV-ist!”

Gabi Buruiana_red hot chili peppers

Adriana C.

Lasă un răspuns

