Profil de BdV-ist : Diana Pop

ImageA venit si randul presedintelui nostru, Diana Pop! Cu un job la activ si pregatiri de nunta, Diana tot isi face timp pentru  Brigada. A terminat Facultatea de Marketing si Afaceri Economice Internationale si un Master in Administrarea Afacerilor Interne si Internationale ale Intreprinderilor Mici si Mijlocii. Este Coordonator Marketing si evenimente la un lant de restaurante de renume si, pana de curand, a activat si ca Manager de Productie la Rival Film Production.

BdV este insa singurul ONG din care face si a facut parte. Fiind o persoana activa, ii place sa se implice in foarte multe lucruri, insa „momentan, din pacate, munca imi ocupa o mare parte din timp asa ca mi-am lasat pasiunile pe planul al doilea, dar daca as avea timp m-as (re)apuca de egiptologie, tobe, role, criptografie”.

Este in BdV de la inceputuri, din 2008, de la B’estfest : „Imi doream sa merg la concertul Alanis Morissette, dar nu stateam foarte bine cu banii si ar fi trebuit sa fac un efort sa imi pot cumpara bilet. Am intrat pe site-ul B’estfest sa vad exact cat costa si am vazut un anunt cum ca se recruteaza voluntari pentru eveniment. Mi-a placut foarte mult experienta si am continuat sa vin la evenimente… de 5 ani incoace”.

Parerea Dianei despre BdV s-a schimbat intre timp : „La inceput priveam mult mai superficial tot ce se intampla. Imi faceam strict treaba mea si nu intelegeam per ansamblu ce anume face toata Brigada la eveniment. Ulterior am aflat ca exista multe echipe, fiecare cu un coordonator. In prezent mi se pare ca toata activitatea noastra este mult mai organizata, mai eficace”.

ImagePana acum experienta BdV a ajutat-o sa-si dezvolte spiritul de „vreau sa ajut”, increderea in sine, dar si rabdarea, comunicarea, spiritul de echipa, plus abilitatile de leader, pe care le-a aplicat mai ales de la inceputul anului 2013.

Cand am intrebat-o pe Diana ce a atras-o la Brigada de Voluntari atat de mult, incat a ramas atat de implicata de-a lungul anilor, ne-a raspuns ca aici se simte <ca acasa>: „mi-am adunat multi prieteni aici, in plus, imi place ce face Brigada, ma ajuta sa ma dezvolt si sa gasesc noi oportunitati”. Iar pentru viitor, Diana isi doreste multe evenimente noi, dezvoltarea parteneriatelor, dar si proiecte de amploare semnate BdV.

In loc de o intamplare amuzanta, Diana ne-a amintit despre o poveste fericita: „Intr-o zi de primavara, etichetam scaune la Zone Arena. In acea zi cu soare, BdV mi-a facut cunostinta cu actualul meu viitor sot. Nu e o intamplare trasnita sau incredibila, dar pentru mine e cel mai deosebit lucru din viata mea de BdV-ist”.

Image

Pe final, Diana ne-a marturisit cu sinceriate : „Nu sunt un mare scriitor, nu am talent la scris, obisnuiesc sa ma exprim direct si simplu (de-asta nu aveam tangenta foarte mare cu orele de filosofie sau critica literara). Sper sa intelegeti intr-un mod pozitiv tot ce-am spus si sa stiti ca va iubesc si ca sunt alaturi de voi tot timpul”.

Intr-un singur cuvant, pentru ea BdV inseamna „suflet”. Si poate va intrebati de ce? Pentru ca depune suflet in tot ceea face in Brigada.

Beatrice Manolache & Adriana C.

Lasă un răspuns

