…şi a fost 6 aprilie cu Byron la Târgu Mureş si tare ne-a mai plăcut!

Spre uimirea, dar şi spre bucuria mea joi, 4 aprilie, am primit un telefon care mă întreba daca vreau să fiu voluntar la concertul  Byron din Târgu Mureş. Răspunsul meu a venit imediat, fără ezitări: “DA!” (mulţumesc, Diana!)

Astfel, sâmbătă, 6 aprilie, pe la 6 jumătate,  Iza, Codruţa, Alex şi cu mine, cei patru muşchet…ăăă…voluntari (plus Luci, care ni s-a alăturat mai tarziu), am ajuns la Teatrul Naţional. Acolo am fost repede preluaţi de Liviu, care ne-a aşteptat la intrarea Sălii Mici şi ne-a învârtit pe holuri până am ajuns la intrarea principală. Trebuie să recunosc că nu ştiam de existenţa unui mic labirint în Teatrul Naţional!

IMG_6934

Undeva după ora 7 ne-am aşezat zâmbitori la intrarea în teatru unde totul a decurs liniştit, civilizat…cu excepţia catorva persoane, să zicem…dezorientate care nu inţelegeau ce piesă de teatru “Byron”(a se citi birón) se joacă la Naţional… . (uuups! :)) )
Concertul, după părerea mea,  a fost Perfect! Chiar dacă sala nu a fost plină, băieţii de la Byron au reuşit să facă publicul să vibreze, iar Teatrului Naţional, a ajutat la createa unei atfel legături dintre cei de pe scenă şi public…mai caldă, ca la un concert între prieteni.

Piesele de pe albumul bilingv(!) lansat – “30 second of fame/30 de secunde de faimă” – au sunat tare bine atât pe engleză, cât şi pe româneşte. Foarte faine au fost şi clipurile şi grafica proiectate pe ecranul de pe scenă. Bravo, Dőme! Singurul of a fost că Luiza Zan, din motive obiective, nu a fost şi ea pe scenă sa ne cânte şi să ne încânte altături de baieţi.

 

IMG_7063-002

În concluzie, mulţumim Brigada de Voluntari pentru ocazia de a fi o mică, mică parte dintr-un eveniment atât de frumos şi mulţumim întregii echipe minunate Byron!

Carmen Gabor

Lasă un răspuns

