BdV a strigat pentru România

ImageSâmbătă, 6 aprilie.

Două evenimente importante: ziua mea şi meciul Oltchim Râmnicu Vâlcea – Győri Audi ETO.

Pentru ziua mea aveam un singur ţel: să stau. Planurile mele s-au schimbat în momentul în care am primit invitaţie să mă înscriu la meci. Cu siguranţă nu cunoaşteţi acest aspect despre mine, însă îmi place să merg pe stadion, să sar, să cânt şi să absorb energie pozitivă din partea galeriei. Am şi preferaţii mei, însă nu îi voi menţiona şi nu voi face lobby pentru ei.

La ora 14:30, după câteva minute de jogging pe dealul spre Polivalentă alături de alţi doi voluntari, am ajuns la punctul de întâlnire. Am completat contractele, ni s-a explicat ceea ce vom face în ziua meciului, am împărţit bomboane şi ne-am pus pe treabă, 5.000 de fani erau aşteptaţi. În timp ce aşteptam primii suporteri, liniştea din jur a fost învăluită de cântece şi sunete de tobe, fanii Oltchim erau pregătiţi să intre să îşi încurajeze echipa favorită. Curioşi din fire, voluntarii BdV au ieşit afară să vadă mulţimea şi mare ne-a fost uimirea când am văzut un ocean albastru de oameni fluturând steaguri, fulare şi cântând pentru România.

Poziţionaţi pe intrări, unii dintre noi îmbrăcaţi cu tricouri „Suporter Oltchim”, am aşteptat suflarea vâlceană să ia cu asalt Sala Polivalentă şi nu am aşteptat mult fiindcă în câteva minute fanii şi-au făcut apariţia în faţa intrărilor. Peste 5.000 de oameni au păşit pe porţi şi şi-au ocupat locul pentru marele meci. Imediat, câteva porţi s-au închis şi o parte dintre voluntari au mers în sală pentru a încuraja Oltchim. Şi acum, cateva detalii despre meci🙂 .

ImagePartida a început cum nu se putea mai prost pentru jucătoarele noastre, după zece minute de joc tabela indica 6-1 pentru Gyor, însă fanii vâlceni nu s-au lăsat descurajaţi şi au continuat să cânte pentru Oltchim. Pentru a nu intra foarte mult în detalii, la pauză tabela indica 10-14 pentru echipa din Ungaria. Fetele noastre au ieşit motivate de la cabine, iar în repriza secundă lucrurile au început să funcţioneze incredibil şi sala a explodat la golul înscris de Navarro din poartă în poartă la 16-13.

Începutul manşei secunde ne-a dat tuturor speranţe că vâlcencele vor reuşi să întoarcă rezultatul şi vor obţine o victorie ce le va oferi un atu în meciul retur. Însă campioana Ungariei a punctat după fiecare atac al româncelor, reuşind să îşi păstreze avantajul pe parcursul întregului meci. Până la urmă, Oltchim a pierdut la două goluri, însă Brigada de Voluntari a bifat încă un eveniment incredibil.

În finalul meciului, după multe aplauze, cântece şi un steag cu România fluturat de al nostru Costin, am plecat către casele noastre, poate le batem în Ungaria. Hai România!

Alexandra Burdulea.

Lasă un răspuns

