Costum de cosplay pentru Comic Con: voluntar BdV

ImagePentru mine, anul 2013 a început cu o serie de veşti bune, printre ele: prima ediţie Comic Con din România. Şi mai mare mi-a fost bucuria când am aflat că Brigada de Voluntari va merge la acest eveniment vesel şi animat.

După ce m-am înscris pe site, am aşteptat cuminte până în ziua evenimentului şi sâmbătă nu s-a lăsat aşteptată. Dis de dimineaţă, la ora 6:45, m-a trezit şi am plecat în aventura de weekend: Comic Con.

Îmbrăcată în costumul meu preferat, cel de voluntar, am plecat spre Palatul Copiilor unde m-am întâlnit cu echipa de la administrativ şi ceilalţi voluntari. Mare mi-a fost uimirea când am văzut că în faţa clădirii vizitatorii erau deja strânşi pentru cel mai aşteptat eveniment printre gameri, iubitori de filme şi seriale şi nu numai.

După ce am rezolvat treburile administrative, ne-am ocupat poziţiile şi am aşteptat. Aşteptarea nu a durat mult fiindca Ionuţ, coordonatorul nostru, a venit şi ne-a anunţat că toată echipa va face ticketing fiindcă sunt prea mulţi oameni şi avem nevoie de o forţa puternică. Vreme de două ore am privit uimită cum costumele pun stăpânire pe Palatul Copiilor: de la Darth Vader la Albă-Ca-Zapada, de la celebrii Mario şi Luigi la personaje cunoscute de jucătorii de gaming precum Scorpion sau Kung Lao din Mortal Kombat (my guilty pleasure😀 ).

Comic ConCu toate că nu ştiam tot ce se întâmplă la Comic Con, recunosc faptul că pe parcurs am prins toate informaţiile importante: Finn Jones este un lord din Games of Thrones şi personajul din fotografia alăturată se numeşte Darth Maul ( eu îl ştiam doar pe cel care respiră greu ).

Ziua de sâmbătă mi-a adus, pe lângă multe cunoştinţe din gaming, câteva fotografii cu lordul de mai sus şi cu eroul copilăriei mele, Mario, precum şi câteva lupte cu personaje celebre. Bineînţeles, i-am învins pe toţi.

Duminică a început în acelaşi ton vesel, la ora 8:00, cu o mai bună coordonare a echipei de ticketing şi cu mai mulţi vizitatori decât în ziua precedentă, costumele defilau pe lângă noi, iar bliţurile săreau din fiecare colţ al sălii. Acaparată de creativitatea celor din jur, după câteva ore de ticketing, mi-am reluat rolul în filmul Comic Con, voluntar la check-point sală. Trebuie să recunosc faptul că a fost partea mea preferată din tot evenimentul fiindcă am avut ocazia să asist la panel-urile susţinute de Finn Jones şi John Rhys-Davies.

Image

La finalul zilei, după o luptă cu celebrii Luke Skywalker, Ezio Auditorre Da Firenze şi multe alte personaje, Brigada de Voluntari a câştigat concursul pentru cel mai bun costum cosplay, cel de voluntar.

Alexandra Burdulea.

One response

  1. Cred că ai vrut să spui Liu Kang😛

Lasă un răspuns

