Byron – o experienta cu oameni tari si muzica buna

ImageA fost Byron, a fost sambata, 16 martie, la Palatul Copiilor si din fericire am fost si eu. Trebuie sa recunosc ca m-au derutat putin standurile de la targul de carte care se desfasura in hol,  dar apoi am vazut-o pe Andreea si am inteles ca am ajuns unde trebuie. Si, desi nu te prea astepti ca un concert sa dea bine pe langa un asemenea targ, atata timp cat repetitiile se fac cu usa inchisa (asa cum ne-a rugat o doamna de la stand) totul e ok.

Ne-au fost repartizate locurile si am asteptat frumos sa ne incepem treaba. In timpul asta am avut o mica dezbatere cu privire la plexy glass-ul din jurul tobosarului si desi am avut cateva variante pertinente tot nu am ajuns la o concluzie. Misterul a fost deslusit ceva mai tarziu de Marian (care ne-a spus ca este o chestie ce tine de sonorizare). Am primit apoi fiecare cate o usa de pazit. Cu toate ca nu am avut de-a face cu fani inraiti care sa sara garduri, tot s-au gasit cateva persoane care au avut treburi importante de rezolvat pe parcursul concertului. La intrare a fost un moment mai aglomerat, dar oamenii au asteptat rabdatori fara sa protesteze. Asa concert, asa public.

Ne-am ocupat frumos locul inainte sa inceapa sa vina lumea si am avut surpriza si placerea de a fi felicitate de 6fingers, care a venit la noi sa ne multumesca pentru ajutor. Frumos, nu-i asa? 

Mai rar dai peste artisti de genul asta, pentru mine stiu ca a fost prima experienta de acest fel. Ca apoi sa aflu de la oamenii din backstage ca si Dan, solistul trupei, a trecut sa ii salute. Astfel am inteles ca este o atitudine a intregii trupe si m-am bucurat.

Concertul a fost foarte tare si rand pe rand am ajuns sa ne bucuram de cate o melodie a baietilor. Iar Luiza Zan a fost si ea mai mult decat binevenita. Am ascultat cu drag Road Trip, Granita-n ranita si toate celelalte melodii. In plus, mie mi-a tinut companie Matei, un baietel de 5 ani care a tot topait energic la toate melodiile, in adidasii lui cu luminite.

Dupa ce ne-am terminat treaba, si noi si ei, au venit asa cum au promis la o sesiune de autografe, unde nu s-au lasat prea mult asteptati. Au stat frumos la pozat si semnat cd-uri si postere, printre care si al meu😀.

In concluzie a fost o experienta frumoasa, cu oameni tari si muzica buna. Mai vrem la Byron!!

Cami Crismariu

Lasă un răspuns

