Profil de BdV-ist : Daniel Bratosin

ImageContinuăm seria profilelor cu un voluntar harnic şi isteţ: Daniel Bratosin, vicepreşedinte IT. Tânărul a absolvit Facultatea de Construcţii Civile Industriale şi Agricole în cadrul Universităţii Tehnice de Construcţii Bucureşti, iar acum este grafician-freelancer. Pe lângă Brigada de Voluntari, este prieten şi al asociaţiei One World Romania.

Povestea întâlnirii dintre BdV şi Daniel este una foarte simpatică : „Eu am ajuns întâmplător în Brigada de Voluntari. Cum îmi place mie să spun, nu eu am ales Brigada, Brigada m-a ales pe mine. În 2010 am mers în mansarda Cafepedia la un interviu pentru Let’s Do It, Romania!. Când am ajuns, Adi Enache ţinea un discurs (caracteristic) unui grup de domnişoare. Vorbea foarte frumos şi n-am vrut să-l deranjez. În timp ce aşteptam să-şi încheie discursul dintr-o cameră a ieşit Ionuţ Tunaru. A făcut câteva glume cu fetele apoi m-a întrebat daca am venit pentru interviu. Abia la mijlocul interviului mi-am dat seama că nu am intrat pe uşa care trebuie🙂. Totuşi, mi-a plăcut ce-am auzit şi aşa am ajuns în Brigadă”.

Ca şi Ana-Maria Budu, al cărei profil l-aţi citit săptămâna trecută, Daniel a folosit cuvântul „fascinant” când ne-a povestit cum i s-a părut în BdV : „Tot ce se întâmpla era super tare. Concerte văzute din primul rând, bere la litru în Oktoberfest, excursie la Cluj, backstage assistant la Sonisphere… ce poţi dori mai mult de la viaţă?”.

ImagePrin intermediul BdV, voluntarul nostru a învăţat să găsească soluţii rapid, să socializeze, acum ştie şi câteva expresii utile în maghiară şi sârbă, cultura muzicală i s-a îmbunătăţit şi a devenit un lider. L-am întrebat de ce a continuat să facă parte din Brigadă, iar el ne-a răspuns simplu : „De ce să plec?”. Ca toţi voluntarii, Daniel are multe întâmplări trăsnite de povestit  : „Sunt prea multe amintiri frumoase pe care le am datorită Brigăzii. Totuşi, pentru că se întorc anul ăsta, o să vă povestesc despre Rammstein. În 2010, la Sonisphere, pe când eram backstage assistant am vazut pe viu cum se racolează grupies. Un tip masiv şi fioros din staff-ul Rammstein se plimba prin mulţime cu un pumn de brăţări argintii. Când vedea o fată mai „dirty” îi spunea ceva la ureche şi apoi îi punea brăţara pe mână. Faza amuzantă a fost că după ce a primit o brăţara una din tipe şi-a scos din buzunar o oglindă şi trusa de machiaj şi a început să se aranjeze. La începutul concertului erau 10 fete la intrarea în backstage, toate foarte „bune”. O altă chestie amuzantă vazută la Sonisphere a fost după concertul Metallica. Când a ieşit de pe scenă, Hetfield purta un halat de baie şi in urma lui mergea o femeie cu două găleti pline cu haine”.

Primul cuvânt care îi vine în minte când se gândeşte la Brigadă este „prieteni” : „Înseamnă cei mai buni prieteni şi cele mai tari experienţe”.

Image

Pentru viitori BdV-işti Daniel doreşte să transmită următorul mesaj: „Daca vreţi să vedeţi concerte cumpăraţi bilet, dacă vreţi pachetul complet mergeţi cu noi!”. Iar pentru BdV-işti… are un mesaj verbal de transmis la următoarea ieşeală😉 .

În încheiere, vă mai spunem că Daniel are şi o pisică pe care cheamă Cleo😀 .

Beatrice Manolache

Lasă un răspuns

