Brigada de Voluntari s-a îndrăgostit!

ImageDupă o zi în care întregul oraș a fost luat cu asalt de inimioare și declarații de iubire, pe 15 februarie a venit rândul BdV-ului să aibă parte de iubire: din partea muzicii, a voluntarilor și a spectatorilor.

Publicul ne-a luat cu asalt începând cu ora 19.00, iar printre invitați, brățări și bilete rupte am aflat povestea unui fan venit tocmai de la Deva pentru a îi vedea pe „băieții albaștri și răi”.

Împreună cu familia sa, soția și fetița, a venit în București pentru a aduce un cadou copilului cântărețului: „Călătorim în toată România pentru a îi vedea și acum am venit să-i aducem un cadou pentru cel mic. Știți că noi am înființat fan clubul Bad Boys Blue din România?”

Nu știam, însă acum știu.🙂

Image

Începutul concertului ne-a dus în anii 2000 datorită melodiilor celor de la Class și vreme de 20 minute, împreună cu o parte din voluntari, mi-am adus aminte de melodii precum „Pentru dragoste”, „Tu ai plecat”, „Luna mi-a zâmbit” sau „Ce pot să fac”. Voi le mai țineți minte?

După o mică incursiune în copilărie, cântărețul de la Bad Blue Boys și-a făcut apariția pe scenă și și-a încântat publicul cu celebra melodie „You`re a woman, I`m a man” – moment în care din sală se auzeau numai aplauze și țipete.

După câteva melodii, veselia care se auzea din sală mi-a stârnit curiozitatea și atrasă de sunete am intrat în cinema. Din momentul în care am pășit în cinema nu mai știam unde să privesc: către oamenii care dansau în picioare, către efectele de lumini de pe tavanul cinematografului sau către scena unde John McInerney cânta una dintre melodiile pe care le știam: „Pretty young girl”.

ImageMergând către scena precum Alice în Țara Minunilor, am început să fotografiez tot ce vedeam pentru a fi sigură că nu ratez bucuria din jurul meu. Ajunsă în apropierea scenei, m-am așezat pe podea și am privit concertul vreme de 3 minute pâna când atenția mi-a fost distrasă de către un spectator care cânta în spatele meu. Când m-am întors domnul din Deva dansa și cânta din tot sufletul său. Să tot vezi astfel de fani!

Alexandra Burdulea

Lasă un răspuns

