In the winter time Mungo Jerry sings fine

P1060883

In the winter time Mungo Jerry sings fine!!! Asta s-a întâmplat vinerea trecută la Hard Rock Café din Bucureeeeşti.  Unde bineînţeles că BdV s-a asigurat că Mungo Jerry are toate condiţiile cele merită un star.

Aşadar, noi, cei 5 voluntari ai brigăzii ne-am pus pe muncă de la ora 18:00, agitaţi, bucuroşi, nerăbdători.  Ne-am făcut toate trebuşoarele administrative şi apoi stai şi aşteaptă, pentru că ora de începere a concertului era ora 21:00. Iniţial pustiu în cafenea…numai noi şi angajaţii şi…un mic Mungo Jerry în persoana unui angajat care nu numai că s-a costumat ca solistul trupei, dar chiar şi-a lăsat perciunii să crească până la bărbie…şi ce mai perciuni avea…şi ce mai geacă de piele avea..grr!

 

Nu ne-am plâns prea tare de aşteptare pentru că aveam muzică bună şi am avut timp să ne scurgem ochii pe toţi pereţii decoraţi cu hăinuţe şi chitări faimoase.

În scurt timp au început să vină grupuleţe de oameni care mai întâi treceau pe la Octavian al nostru (secsi tare cu ochelarii pe juma de nas :p) ce era instalat la intrare pentru a vinde bilete.

La un moment dat în pragul uşii apare Moş Crăciun…sau cel puţin aşa crezurăm noi….pentru ca era un domn în vârstă cu părul alb şi cu mustaţa veselă. Dar când am văzut că din spatele lui apare un domn brunet şi zâmbăreţ ne-am dat seama ca moşu era chitaristul de la Mungo Jerry şi bruneţelul era chiar solistul de pe CD-urile ce le pusesem în vânzare.

N-am apucat să-i cerem autografe sau ceva că era grăbit tare să prindă cina ce-l aştepta în backstage. Şi oricum nu eram noi prea impresionaţi de el…pt. că nu ştiam decât una bucată melodie a lui…aia cu vara.

Nu l-am băgat în seamă nici când a avut sesiune de autografe pentru VIP şi nici când a vorbit cu Iuliana noastră cu care a dat şi mâna….grr…grr..

Daaaaar….acum mor de ciudă că nu m-am dus în faţa scenei să dansez cu toţi pensionarii….că nu m-am uitat cu atenţie la pieptul lui cu pătrăţele încă (şi ff bine epilat)…că nu am luat un afiş cu el şi că nu i-am luat autograful….

Pentru că Mungo Jerry a fost unul dintre acele evenimente pe care îl pot compara doar cu Steve Vai (iar eu îl ador de-a dreptul pe Steve).

Atunci când a fredonat niţel din “In the summer time” ca un mic teaser …nimic interesant!!…publicul în delir….been there – seen that…

Dar când a început să cânte melodii de care nu auzisem în viaţa mea…melodii care aveau o chitară şi un ritm de blues pătrunzător…atunci am învaţat eu că “Lady Rose” este o melodie pe care toţi domnii din public o ştiau, atunci m-am îndrăgostit de “I had a bird” şi de “Somebody stole my wife”, atunci mi-am adus aminte de ce l-am iubit pe Elvis când avem 7 ani şi acum te aştept din nou Mr. Mungo Jerry la Bucureeeeşti…..cu muzicuţă cu tot.

Mutzam BdV!

Alexandra Tomescu

Lasă un răspuns

