Va multumim pentru un 2012 minunat!

Este ultima zi din an.

Dar nu demult mergeam la evenimente, ultimul concert la care am participat a fost chiar acum o saptamana, pe 21 decembrie, la Sala Polivalenta, la „I love the 90’s”.

As fi vrut sa va reamintesc toate evenimentele la care am participat anul asta, dar sunt atat de multe incat v-ati fi plicitisit printre atat de multe randuri, atat de multe concerte, cu muzica din toate genurile, pe ploaie sau cu soare, festivaluri de muzica, dans, tatuaje, filme, jocuri, conferinte, concursuri sportive, de alergat (maratoane), biciclit  sau de aviatie, spectacole diverse. Au fost evenimente cu 10 voluntari sau concertul cu 450 de voluntari.

Echipa BdV RHCP

Echipa BdV RHCP

Intrati pe brigadadevoluntari.ro si incepeti sa dati scroll down, ca sa vedeti de ce ne bucuram noi de 2012. Pentru ca a fost un an plin, cu multi voluntari, cu multa munca, energie pozitiva, cu experiente noi. Pentru ca am inceput sa oferim suport nu doar la concerte si festivaluri de muzica, ci am mers la tot felul de evenimente, chiar si de business. Pentru ca ne-am organizat propriile evenimente, pentru voluntari, dar si pentru toti ceilalti care ne cunosc. Pentru ca am invatat din toate lucrurile prin care am trecut, chiar si din greseli si avem curajul de a merge mai departe. Pentru ca avem alaturi oameni minunati, care s-au implicat enorm, care au crezut ca pot face mai multe, care ne-au devenit prieteni.

Nu as vrea sa devin melancolica si nici sa va rapesc prea mult timp.

Noi, BdV, va multumim pentru un 2012 memorabil si va dorim sa va bucurati de cat mai multe experiente noi in 2013!

Adriana C

Lasă un răspuns

