Trooper sau prima experienta pe pozitie de coordonator

“Trooper! Trooper!” Toata lumea Trooper! Hop si eu, haideti sa haidem!
Repede, repede ma inscriu…apoi vine vestea cea mare! Sa fiu pentru prima oara coordonator!
“Hmm..cat de greu poate fi? Voluntarii isi cunosc sarcinile… Super, zic eu!”

Vine ziua cea mare, emotii, responsabilitate, lipsa voluntari, ture modificate, toate la pachet! Perfect!

“Hai Florina, fii barbata” (ma incurajez eu).

Toti voluntarii erau pe pozitii cand a inceput agitatia, iar noi eram pregatiti sa rezolvam orice problema! Din fericire totul s-a desfasurat „ca la carte”, nici un incident neplacut, voluntarii erau relaxati, zambareti, luam autografe, facem poze…ne simtim „ca la noi acasa”.

Deodata, linistea dispare! A inceput concertul, m-am zbarlit ca o pisica…”asta da concert!”. Multi cunoscatori, foarte multi fani..m-am facut mica, mica, pentru mine era pentru prima oara (cu siguranta, nu singura) cand am asistat la un concert Trooper.

„Tari ca muntiiiii”, strig eu si vine si mult asteptata melodie ce m-a umplut cu energie! Dupa doua ore si ceva de concert, cu un ranjet tamp pe fata, am plecat acasa, bucuroasa ca am mai trait un concert!

A fost o seara frumoasa alaturi de o echipa minunata, Trooper, si un super organizator.

 

Florina Bustiuc

Lasă un răspuns

