BdV @ DreamHack 2012

Asadar BdV a trecut cu brio prin proba primului festival de gaming international,alaturi de organizatorii romani dar si suedezi. Am avut parte de o experienta noua care ne-a lasat cel putin placut surprinsi si ne-a deschis noi orizonturi in ceea ce priveste organizarea de evenimente.

Ne-am bucurat de cateva zile pline si totodata de inca un eveniment reusit. Totul a inceput miercuri  17 octombrie cu ziua 1  de preproductie ce ne-a soliticitat intr-un mod placut. Task-urile in sine nu au fost foarte dificile dar ca volum au fost suficiente pemtru a ne umple cateva ore bune. In lupta cu mesele de la ikea cerute de organizatorii suedezi am castigat si dupa circa 2000 de suruburi infiletate si 500 de picioare montate ne-am bucurat de primul succes si primele aprecieri.

Ziua 2 a continuat cu mai putine masute de data asta, dar si cu amenajarea spatiului de eveniment. Noi am ridicat majoritatea bannerelor dinauntru si de la intrare iar experienta zilei anterioare si-a spus cuvantul. Baietii din preproductie au dat dovada de ingeniozitate si de munca in echipa atunci cand organizatorii s-au lovit de problema prinderii unui banner imens (50m patrati) pe peretele salii vip (solutia fiind dupa cum au spus organizatorii ca “luata de pe youtube”). Asadar dupa inca o zi reusita plina de alergatura, montat, demontat, ridicat si alte “munci”, dar in care am si ras si ne-am bucurat de amabilitatea organizatorilor, am decis sa ii ajutam si in ziua 3.

Vineri simteam deja cum se apropie evenimentul, iar dupa proba de sunet sustinuta de cei de la “grupul vocal instrumental” Parazitii, ne-am adunat si am reusit sa finalizam ultimele detalii alaturi de cei din organizare. Evident baieti ca nu am scapat de clasicele garduri si pietre de sustinere.

Sambata evenimentul a decurs fara probleme, iar noi alaturi de organizatori am fost placut surprinsi de numarul mare de vizitatori, de atmosfera plina de energie din sala principala din timpul rundelor de competitie, ce au ajuns sa fascineze pana si pe cei mai putin interesati de lumea league of legends sau a gamingului in general. Sfarsitul zilei, asteptat de multi dintre vizitatori dar si de noi,a fost intarziat din pricina unor dificultati tehnice dar intr-un final baietii de la Parazitii si-au facut treaba,invingand problemele de sunet. Au existat si cateva momente in care a trebuit sa reamenajam “flash” cateva zone,inclusiv scena, dar echipa bdv a functionat impecabil, la fel ca pe tot timpul evenimentului.

Duminica toate au fost bune, inclusiv pentru echipele romanesti de CS si Strarcraft 2 ce au luat o parte semnificativa din locurile de premiate. Printre cei premiati a fost si Teo, coordonatorul nostru care dupa lupte epice la FIFA 2013, majoritatea castigate prin abandon, a obtinut premiul suprem,o pereche de ochelari 3D, singurul premiu intai castigat la eveniment de un roman, pacat ca nu facea parte din concursurile dreamhack oficiale.  Evenimentul s-a terminat cu un after party in Kulturhaus destul de interesant si interactiv (to be continued,la sfarsitul articolului, cu evenimentul epic al festivalului relatat de Teo).

Luni baietii din preproductie au ajuns pentru ultima si cea de-a sasea zi la postproductie unde am dezasamblat, demontat si strans tot ce ramasese in spatiul de eveniment.

In concluzie, evenimentul a fost un mare succes, initial fiind asteptati in jur de 3-400 de vizitatori dar numarul final a fost de 4000. Au fost nenumarate momente amuzante ce probabil le vom povesti in decursul evenimentelor ce vor urma, dar cel mai important este ca BdV a castigat o noua categorie de eveniment la care are experienta.

Si precum am promis Teo va povesteste intamplarea de dupa afterparty:

“Am ramas la un moment dat, eu , Ovidiu si Paul, sa purtam niste discutii filozofice pe scaunele de langa garderoba. Nici nu stiu cum a trecut timpul, si vine un bodyguard la noi sa ne spuna ca se inchide clubul.
Langa noi era un tip cu bratara de jucator, intr-o stare avansata de ebrietate, pe care nu-l cunosteam. Barmanul ne-a intrebat daca e cu noi si ne-a rugat sa-l scoatem din club. Ceea ce am si facut.
Afara am incercat sa vorbesc cu el, sa aflu cine e, de unde, si unde trebuie sa ajunga. Tot ce am scos de la el a fost faptul ca il cheama Emil, e de la Fnatic si vrea mancare si femei. Cu chiu cu vai a scos un cartonas cu adresa si numele hotelului.
Am sunat la hotel si la taxi, si ne indreptam spre statie cu el, sa-l conducem. Brusc, s-a panicat, a fugit de langa noi si s-a aruncat in primul taxi tipand la sofer “Drive, drive, they are trying to kill me” sau “I will give you everything I have, just take me away from these guys”.
Soferul l-a dus si am venit si noi din spate cu alt taxi. La hotel Emil ne spune ca “I don’t even know the name of the fucking country. What is it? Spain” , se trezeste peste cateva minute, isi cere scuze si spune ca se simte prost. Intre timp apar si colegii lui care se tarau pe scari cu pungi de la MC Donalds, asa ca le-am luat un BigMac si am plecat.”

Eu va urez multe evenimente cel putin la fel de interesante si de care sa va bucurati la fel de mult sau mai mult decat ne-am bucurat noi de acesta.

Domitzian

One response

  1. Imi pare rau Dane, a 2 a zii am castigat si eu la Fifa 2013, un mouse Roccat Pyra de gaming😀 .. daca n-ai fost ..

Lasă un răspuns

