BdV la International Tattoo Convention

Nu stiu cand au inceput sa imi placa tatuajele, probabil odata cu Miami Ink, pe care-l urmaream seara pe tv. Mi-am facut apoi chiar si un mini album pe pinterest. In Amsterdam, am gasit din intamplare un flyer despre un Tattoo Museum. L-am cautat si l-am gasit, a fost woow.

De ce va zic eu asta? Pentru ca de vineri (de joi, daca punem la socoteala cu pre-productia) BdV a fost la International Tattoo Convention, la Bucuresti, Turbohalle mai precis.

Eu am ajuns abia duminica, in ultima zi a evenimentului, si i-am gasit pe voluntari pe pozitii, iar pe artisti la lucru. Nu era prea multa lume la inceput, dar dup-amiaza au venit tot felul de oameni: de la curiosi la pasionati.

BdV-ul misuna pe ici, pe colo, de la intrare, cand se puneau bratari, la garderoba, preluand pe rand geci & alte lucruri, pana la info-point, unde se schimbau des intre ei, pentru ca participantii ori nu erau asa interesati, ori isi facusera bine temele de acasa. Cat am fost eu pe acolo, doar vreo 3 persoane s-au oprit sa vada programul si sa verifice harta. Fetele si-au facut de lucru, au aranjat stickere si flyerele in cele mai interesante moduri, au si contruit o mica piramida din materiale. Evident, aranjarea materialelor arata impecabil.🙂

Pe langa echipa de acces, cea de la garderoba si de la info point, am mai avut si o fata la backstage, care era cu ochii pe un program mult mai detaliat decat cel pentru public + echipa de mobila sau waste management, atenta la detalii, ca de obicei.

Un pic de post-productie si gata. Mutam taraba in alt loc.🙂

Adriana C

Lasă un răspuns

