Scavenger Hunt, priveliste din spatele Fabricii de Bani

Despre Scavenger Hunt, marca BdV, va pot povesti din punctul de vedere Lipscani sau punctul  5, in ordinea locurilor de pe lista participantilor.

De prima data cand am auzit de Scavenger am fost super entuziasmata, pentru ca nu mai participasem niciodata. Auzisem insa despre asta din filme, discutii si YouTube. Asa ca era firesc sa vin sambata in Constitutiei, pentru juma de zi de distractie cu oamenii din Brigada.

Cu toate astea, sambata m-am trezit un pic mai devreme si m-am dus sa ajut echipa de organizare a Scavenger Hunt. Am aflat pe scurt care sunt toate locurile si toate probele, apoi m-am dus cu Petru (sau Ioan) la locul nostru de la “Fabrica de Bani”. Un alt indiciu pentru a ajunge la noi era ilustrat prin niste buze (LIPS) + cani (CANI).  Simplu, nu?🙂

Dupa o ora jumate de asteptare in fata Bancii Nationale a Romaniei tot asteptam oamenii, intr-un centru vechi cam amortit, linistit si cu un sunet de fundal de vioara. Ce-i drept pe omul cu vioara l-am cam deranjat noi, fie prin prezentele scenice, fie prin rugamintile de schimbare de ritm. Apoi am primit semnalul, echipele au plecat pe traseu si noi am primit primele echipe alergand.

Aaa! Nu v-am zis ce task le dadeam. Trebuiau sa atraga atentia audientei din zona printr-un moment artistic original si, mai ales, sa primeasca aplauze ori bani pentru efortul / ingeniozitatea lor. Majoritatea alegerilor au fost evidente, un dans pe muzica de vioara a batranului ce astepta niste marunt de la trecatori. Uneori se potrivea, alteori…nu. Am mai avut Macarena si o cantare Rosu si Negru (sau OCS varianta moderna) “Pseudofabula”. Au fost oameni care s-au oprit, s-au uitat, au zambit, au cantat si au aratat un “thump-up”.

Cele 8 echipe s-au mai plimbat pe la Unirii (au numarat firele de iarba), Universitate (au oferit imbratisari gratuite), Parc Cismigiu (au cautat cartofi), Sala Palatului (au alergat cu oul in lingura), Ateneu (au facut un patrat sau o impletitura dintr-o sfoara).

Inca ceva timp, cateva cuvinte primite ca indicii pentru o proba finala si premiile: Bani de Votca, Biscuiti de Vanilie, Brigada de Voluntari. In mod absolut traditional, am incheiat aceasta competitie stransa in Octoberfest.

Adriana C.

Lasă un răspuns

