InnerSound 2012, o experienta artistica

Salut! Numele meu este Jimy (nu este porecla) si pot spune ca sunt mandru voluntar al Brigazii de aproximativ 6 luni. Am fost voluntar la aproape toate evenimentele din acest timp, inclusiv la InnerSound, eveniment despre care o sa va spun cateva cuvinte in continuare.

Desi am fost repartizat in echipa de rezerve , am ajuns in fiecare dintre cele 5 zile (inclusiv pre si post-productie) pe durata carora s-a desfasurat acest eveniment. Au fost multe lucruri care m-au impresionat la acest eveniment, dar o sa ma rezum la cele mai importante. In primul rand, ne-am „lovit” de amabilitatea extraordinara a organizatorilor, primindu-ne cu foarte multa caldura si fiind foarte bucurosi ca eram acolo sa ajutam.

Ca la orice alt eveniment, am ajutat la aranjarea locului, aducand scaune, banci, mese, dar, pe langa aceste lucruri care necesitau forta bruta a masculului BdV :)), am ajutat la aranjarea tablourilor, lucru ce a scos la iveala spiritul artistic al voluntarilor. Aceasta parte mi s-a parut cea mai tare, datorita faptului ca atat organizatorii, cat si autorii tablourilor ne-au cerut parerea si chiar ne lasau „mana libera”. Atunci am simtit ca toti suntem o mare echipa, o echipa in care parerea fiecaruia conteaza, lucru care iti confera incredere.

Dupa preproductie, au urmat cele doua zile ale evenimentului, in care am fost prezenti mai mult la ticketing, dupa care a venit si ultima zi, cea de postproductie. Dupa o scurta (dar nu usoara) curatenie la locul de „munca”, evenimentul s-a incheiat cu succes, iar BdV-ul a primit foarte multe laude de la organizatorii multumiti. Chiar daca i-am avertizat ca atatea laude si complimente ni se vor urca la cap (:D), ne-au promis ca vom fi prezenti si anul viitor, pentru InnerSound 2. Aceasta a fost experienta mea la InnerSound, unul dintre evenimentele mele preferate. Sper ca nu v-am plictisit prea mult, multumesc BdV🙂.

Jimy Pavel

One response

  1. Multumim Jimy! Tu ai fost primul venit si ultimul plecat, nu avem destule cuvinte de recunostinta! Sper ca ai primit niste super recomandari:)
    Toti voluntarii, ati fost si sunteti minunati, veseli, intreprinzatori, neobositi. Ne e dor de voi si abia asteptam sa ne revedem cu proxima ocazie!

    Sabina

Lasă un răspuns

