Scavenger Hunt, in stil BdV

Sezonul 2012 aproape a trecut, am muncit la multe concerte, festivaluri si evenimente. Am iesit si de cateva ori la bere dupa zile de munca prelungite.

Dar stii ce nu am facut? Inca nu am facut cunostinta unii cu alti in adevaratul sens al cuvantului. Asa ca va invitam sa luati parte la un nou eveniment, de data asta organizat chiar de noi, de Brigada de Voluntari.

Poate te intrebi in ce consta evenimentul. Ei bine, tot ce trebuie sa stii este ca ne vom plimba prin Bucuresti, vom face poze si ne vom distra asa cum stim noi mai bine. Este vorba despre un Scavenger Hunt, unul care are ca scop sa ne cunoastem mai bine, sa lucram cu persoane cu care probabil nu am avut inca placerea de a lucra la evenimentele de anul asta (suntem multi rau) si dupa cum am spus si mai sus, sa ne si distram. Acesta fusese anuntat si in primavara, mai precis pe data de 27.05.2012, dar din cauza vremii, pe care din pacate nu o putem controla, nu am mai putut tine aceasta activitate. De data aceasta, am verificat cu mare atentie prognoza meteo si soarele ne zambeste.

Daca vrei sa mergi alaturi de noi intr-o aventura de proportii, asteptam sa te inscri prin acest  formular.

  • Cand: 08.09.2012, 10:00
  • Durata: max. 6 ore
  • Locatie: Piata Constitutiei

Pagina evenimentului o puteti gasi aici.

Nu vrei sa mergi cu noi?

Echipa Scavenger Hunt BdV

 

Lasă un răspuns

