Prima experienta Sziget

Experienta Sziget este experienta care iti schimba viata. Este o experienta unica, care nu trebuie ratata sub nicio forma.” Aceasta parea sa fie ”definitia” Szigetului conform celor care fusesera in anii anteriori. Ei bine, acum ca am fost si eu acolo, pot spune acelasi lucru. A fost o experienta intr-adevar extraordinara, pe care as repeta-o fara sa stau pe ganduri.
Tot ceea ce conteaza la Sziget este sa te distrezi si sa te simti bine. Asa ca toata lumea este deschisa, prietenoasa si oricand gata sa te ajute daca ai nevoie. Echipa cu care am lucrat, formata 98% din unguri, a fost cea mai tare echipa din care am facut parte vreodata. Toti erau dispusi sa faca cele 6 ore de munca mai distractive, asa ca tura de lucru devenise unul dintre momentele asteptate ale zilei. Chiar si asa, imi placea sa lucrez pentru ca intram in contact cu tot felul de oameni, extrem de diferiti unii fata de altii si fata de ceea ce am intalnit eu pana acum.

Această prezentare necesită JavaScript.


Pe de alta parte, pe insula gasesti tot ce vrei si ce nu vrei, fiind foarte greu sa iti faci timp sa participi la toate activitatile desfasurate acolo. Oricum, ideea e ca nici daca vrei nu ai cum sa te plictisesti pentru ca mereu gasesti ceva de facut. In timpul zilei ai la dispozitie tot felul de jocuri si activitati care sa te tina ocupat, iar seara nici nu stii la ce concert sau la ce petrecere sa ajungi mai repede. De asemenea, am reusit sa vizitez si Budapesta si am fost placut surprinsa sa descopar ca este un oras mult mai frumos decat imi imaginam eu, care merita vazut neaparat!
Este greu sa descrii experinta Sziget in cuvinte. Pe scurt, pot spune doar ca o fost o saptamana minunata, in care am invatat si am vazut multe lucruri noi, amuzante si interesante, mi-am facut noi prieteni si m-am distrat cat pentru o vara intreaga. Chiar recomand tuturor sa incerce acesta experienta macar o data. Eu, cu siguranta, o voi repeta si anul urmator!

Ioana Cristina

Lasă un răspuns

