Mai iau o gura de tamaioasa si scriu

Mai iau o gura de tamaioasa si scriu. Pentru mine a fost un eveniment (concertul Lady Gaga) care m-
a marcat intr-un fel…un eveniment care m-a facut sa vad lucrurile din alta perspectiva.
Recunosc ca gresesc atunci cand sunt fudul si gandesc: ba, stiu ca sunt capabil, pur si
simplu nu merita sa ma agit, de ce sa fac asta? Nu am nimic de demonstrat nimanui🙂
Dar se pare ca doar sa fii constient ca poti, nu ajuta…nu se transforma nimic in
ceva palpabil din asta si esti vazut si tratat ca atare. Nu stiu daca Doamna Gaga a avut
vreun amestec in asta, cred ca a fost evenimentul in sine🙂 Nu mi-am dat niciodata o
sansa, iar BDV pentru mine nu a fost niciodata altceva decat distractie, relaxare, fericire,
bautura, friendship, muzica buna, aventuri, amintiri, iresponsabilitate, etc.

 


Sincer nici nu m-am gandit vreodata la o alta postura in afara de asta, cel putin
in ceea ce priveste Brigada de Voluntari. Cristina mi-a deschis o carare la care nu m-
am gandit niciodata (si ii multumesc pentru increderea acordata), si nu stiu cum am
fost vazut sau ce cred altii despre ce am facut eu la evenimentul asta, dar parca un drac
launtric a iesit din mine si nu stiu de unde, pentru ca am fost doua zile concentrat la
maxim…nu mi-a mai pasat de pauze, de concert, de bere, de cautat anturaj, de nimic! Am
fost eu si lucrul pe care il aveam de facut.
Mereu l-am luat pe Dani peste picior pentru seriozitatea lui, pe Dragos nu mai
zic..am fost un carcotas si am criticat mult. Cred ca partea in care eu am criticat de pe
bara mult timp, m-a facut sa imi mentin standardele ridicate zilele astea, iar daca faceam
altfel ma puteam denumi singur IPOCRIT. Cum ar fi fost sa ma port ca un magar cu
echipa mea sau sa fiu delasator, indiferent, superficial, cu atitudine de superioritate?
Suntem toti voluntari acolo, indiferent ca esti ofiter, subofiter, coordonator, asistent de
coordonator, voluntar, etc, iar chestia asta ar trebui memorata si respectata cu sfintenie.
DE CE? eu zic ca din start castigi mult mai mult respect din partea tuturor.
Parca am intrat intr-o transa in momentul in care mi-am asumat raspunderea a 50
de oameni. Eu personal sunt multumit de atitudinea mea, de starea pe care am reusit sa o
transmit, de modul in care am reusit sa comunic si sa lucrez cu toti colegii mei. Totusi,
un an de voluntariat cred ca si-a spus cuvantul🙂. Si da, am avut niste oameni foarte tari
cu care am lucrat si le multumesc mult pentru sansa pe care mi-au acordat-o..aceea de a
ma asculta si a-mi raspunde si da un feedback pozitiv permanent. Iar sentimentul de la
sfarsitul evenimentului, atunci cand tragi linie, iar voluntarii vin la tine pentru ultimele
cuvinte si impartit de stari si emotii…e…COPLESITOARE! De fapt, cred ca e singurul
lucru care te face sa vrei mai mult, sa iti doresti sa mai vrei sa faci asta, pentru ca este o
senzatie care da dependenta.
Chiar mi-as dori un feedback complet si sincer de la oricine se considera capabil sa faca
asta, si nu vreau neaparat feedback ul ala prietenos si incurajator, vreau feedback ul ala
obiectiv, sincer, rece, care sigur m-ar ajuta mult in dezvoltarea personala, pentru ca pana
la urma asta trebuie sa faca voluntariatul din tine.
PS: m-am simtit dator sa scriu asta, multe din fraze mi s-au tot perindat prin cap zilele
astea, probabil si mai multe le-am si omis aici, fiind tarziu in noapte, dar esenta sper ca
am reusit sa o transmit.
PS2: asta e varianta bruta pe care am scris-o. nu am avut rabdarea necesara sa
rectific si sa editez pentru ca 2nd thoughts sunt naspa… incurajez primele ganduri si
spontaneitatea! Alea te definesc, zic eu…Pace!

Catalin Lungu

Lasă un răspuns

