Summer Well 2012 @ Domeniul Stirbey

Anul acesta a fost prima editie Summer Well la care particip. Inarmata cu povestile de la
editia de anul trecut in cap ( multumesc Paula ) si cu “spiritul BDV-ist” ajung super
entuziasmata la portile de acces.

Nu cred ca puteau gasi un amplasament mai bun pentru “a festival like a holiday “ pentru
ca imediat ce am ajuns in padurea de la Buftea m-am simtit ca intr-o vacanta. Departe de
agitatia din Bucuresti, departe de praful si caldura si traficul intens, Summer Well-ul a
fost ca o gura de aer proaspat (si la propriu si la figurat).

Imediat ce am ajuns am inceput sa ma plimb sa ma familiarizez cu locatia si am fost
uimita de cat de frumos poate sa fie. Deoarece m-am echipat corespunzator, cu bocanci,
mi-am permis sa ma plimb si prin locuri mai putin umblate din cauza noroiului abundent
and i feasted my eyes with all the raw beauty of the place.

Am descoperit ca se fac tatuaje gratis si m-am hotarat ca vreau sa le incerc aproape
pe toate, am vazut ca se fac curse cu balonul si am vazut domeniul din aer (scary but
beautiful ) si am vrut overall sa traiesc cat mai mult din experienta Summer Well.

A venit seara, lumea a inceput sa vina, concertele au inceput si atmosfera de festival
really kicked in. Oriunde te intorceai auzeai si vedeai doar oameni voiosi si bine dispusi
si multa muzica buna. Sonorizarea a fost foarte buna, deci formatiile s-au auzit la
adevaratele lor potentiale, iar spectacolul oferit a fost pe masura. La concertul celor de
la Hurts nu mai aveai efectiv loc sa arunci un ac in fata scenei, desi nu ma asteptam
sa fie asa multa lume avand in vedere ce vreme a fost sambata. Dar oamenii au venit,
formatiile au cantat si toata lumea a plecat (zic eu) fericita si multumita acasa, asteptand
entuziasmati ziua a-2a de festival.

Duminica insa surpriza : due to bad weather the festival was cancelled . Asa ca
experienta mea de la Buftea a fost redusa la o singura zi, insa ce zi a fost! Ma bucur ca
am facut parte din familia de voluntari care a lucrat la Summer Well.

In concluzie, ca deja cred ca devin plictisitoare, avand in vedere locatia, oamenii atat
spectatorii, cat si staff-ul evenimentului si formatiile care au cantat, atmosfera in general
chiar a fost “a festival like a holiday “ .

Cu drag
Ilinca V.

PS: distractia oricum a inceput de vineri, asa sa se intre in the mood, si s-a terminat
duminica, ca deh, voluntarii pot sa faca Summer Well si in apartament, nu trebuie sa fie
neaparat in padure ). Multumesc celor din galaxia Pantelimonius.

Lasă un răspuns

