Cristi Cazacu vs BdV

Liste, liste,liste, o multime de nume noi si contacte. Tot timpul m-am ferit de liste si am incercat sa scap pentru ca sunt prea ametit si ma incurc in ele sau cel putin asa credeam la vremea respectiva.

Era prima zi de preproductie la B’est fest iar eu trebuia sa fiu la Piata Presei la 8:45 pentru a ma intalni cu restul voluntarilor.

Ajung intr-un final, fac repede prezenta, le fac voluntarilor cunostinta cu Cristina, coordonatoarea echipei de artisti si dupa ne urcam cu totii in microbuzul ce urma sa ne duca la locatie…TUNARI City. Ce mi s-a parut ironic a fost faptul ca Tunari se invecineaza cu comuna Voluntari!

Revenind la oile noastre, am ajuns dupa 20 de minute in locul potrivit…pe camp. Cristina nu a stat mult pe ganduri, a impartit task-urile iar noi ne-am apucat de treaba, baietii cu baietii si fetele ca fetele. Unii dintre noi reconditionau stalpii pictati cu o editie in urma a evenimentului, altii dadeau putina culoare floricelelor “eco” din plastic, iar altii umpleau o serie de saci cu fan.

Fiind prima zi, cortul voluntarilor nu era inca gata asa ca mi-am luat “jucariile ” si m-am pus undeva la umbra, fix sub cortul baietilor de la productie. Ce putea fi mai frumos de atat: arta, liniste si baieti. Aproape ca uitasem de cele aproape 40 de grade de afara, parca pluteam, eram in lumea mea. Dar a trebuit sa ma trezesc repede intrucat ceilalti voluntari nu erau pe acelasi film cu mine, li se facusera sete iar eu trebuia sa ma asigur ca lor nu le lipseste nimic.

Dupa ce ne-am saturat setea si foamea ne-am apucat iar de lucru. Am scos la soare floricelele proaspat vopsite, am pregatit cauciucrile care ne serveau drept ghivece si dupa ne-am apucat de personalizat sacii plini cu fan.

Ziua s-a terminat undeva pe la sase cand a venit Marinel, soferul microbuzului ce trebuia sa ne aduca cu picioarele pe asfaltul capitalei.

Lasă un răspuns

