Catalin Lungu vs BdV

As putea sa incep de oriunde vis a vis de cea mai tare experienta BDV… As putea sa vorbesc despre Sziget Fest, o experienta unica, mind blowing, life changing si alte expresii d’astea frantuzesti (Sinnerdan te iubesc pentru asta). As putea sa vorbesc despre festivalul Enescu, unde timp de o luna am lucrat ca o adevarata echipa zi de zi. As putea sa vorbesc despre orice megaconcert, festival, petrecere BDV, betie etc. Dar n-o s-o fac. Am sa vorbesc despre experienta BDV in general:)

Craciunul in BdV

Craciunul in BdV

Din momentul in care am intrat in Brigada de Voluntari, viata mea s-a schimbat in proportie de 90% intr-un moment destul de ciudat pentru mine si am fost adoptat cand nu se putea mai bine (multumesc Adrian Enache pentru asta🙂 … hai si Razvan Dumitru, fie :P). Am intalnit aici oameni pe frecventa mea, in care m-am regasit foarte usor. Oameni dedicati (Cris, o sa ne fie dor sa lucram cu tine), oameni muncitori (Iutis ar trebui sa faci o cariera din asta :P), oameni profesionisti (Andrei Dinu esti foarte tare), oameni calzi (Cazacu e cel mai cald). Cele mai tari amintiri si cele mai tari poze(traiasca fotografii BDV), promit sa le pastrez toata viata mea.

De aici mi-am luat toti oamenii cu care imi petrec timpul liber, traiesc, muncesc, ma simt cel mai bine. Aici am cunoscut si femeia pe care o iubesc si care in curand imi va fi sotie🙂. Mai vreti motive? Cred ca o pot tine asa pana dimineata, v-ati opri toti din citit de plictiseala, daca nu ati facut-o deja :))

Ps: Sincer, nu imi doresc atat de tare sa merg la team building ul asta pentru ca nu am ce cauta acolo si deja imi calc putin pe orgoliu. O fac pentru Diana, pentru ca stiu ca isi doreste sa merg cu ea, si pentru ca BDV-istii oricum sunt foarte tari si stiu ca o sa se lase cu niste poze nenorocite.

PS2:Big up Ionut Tunaru pentru initiativa si pentru intreaga istorie BDV si iti multumesc in numele tuturor. Pace!

PS2: Scuzati sinceritatea exagerata…asta sunt

Lasă un răspuns

