Zi caniculara in Pta Constitutiei! @Iris 35

Am sa incerc sa trec peste detaliile legate de organizarea concertului Iris, supararile oamenilor s-au auzit peste tot, iar noi le-am simtit cel mai bine.

Vineri a fost o zi caniculara. Cand am ajuns in Piata Constitutiei abia mai vedeam in jur, era prea multa lumina si prea putin aer de respirat. Si doar 4 umbrele, la bar, deschise, un petic de umbra, sub care ne-am inghesuit cu totii. Ma gandeam atunci ca mai bine m-as fi oprit la un magazin in drum, sa-mi cumpar o palarie.

Dupa ce am semnat toate foile, ne-am impartit pe echipe. Noi cei de la Ticketing, poarta 1, ne-am adapostit pe unde am putut, sub tribuna, apoi in umbra toaletelor publice. Da, trist, stiu. Tot asteptand si asteptand, ne-am strans in cercuri si fiecare mai vorbea de una alta, de concerte mai ales, ca nah, asta stim cel mai bine. Fetele langa care am stat vorbeau de OST, erau voluntari noi, din 2012, si ziceau ca astepta cu nerabdare B’estfest-ul. Stiau ca e atmosfera geniala la un festival, doar tocmai ce fusesera la OST. Le-as fi confirmat si eu daca nu as fi avut niste momente de blank, in care abia as fi reusit sa articulez cateva cuvinte.

Dupa cateva inghitituri de apa calda ne-am ridicat si am ajuns la porti. Trecuse de ora anuntata si asteptam detalii, cine cu ce bilet, cu ce bratara. De aici e istorie. Adica haos si multe tipuri de bilete & bratari.🙂

Am vazut si prins atatea bratari rosii, incat simteam ca nu mai exista alte culori. “Rosuuu” strigam din cand in cand, iar baiatul care facea refill venea langa mine si zicea “rosu”. Iar eu si mai tare “vreau rosuuu! Bratari rosii”, fara sa ridic privirea, sa vad de fapt cine imi vorbeste, ca doar aveam randuri de oameni asteptand la rand. Am facut o echipa buna cu Laura (sper sa nu gresesc), ea invatase deja toate tipurile de bilete, iar atunci cand avem oameni din alte zone, anunta, albastru, verde…

Dupa 9 puteam sa respiram usurat, sa luam o pauza, sa mai bem niste apa si, mai ales, sa ascultam un Iris, vechi de 35 de ani.

Adriana C

Lasă un răspuns

