OST reloaded \m/

Buna, eu sunt Paula >>Buuuunnaaaa Paaaauuulllaa<< si sunt dependenta de brigada din luna lui marte a lui ’11…

OST a fost o peripetie intreaga, cum totul se pliaza minunat pentru mine (atunci cand am un examn trebuie sa fie un eveniment inainte, in timpul sau cu o zi dupa examen) – este regula generala in cazul meu – asa am avut o saptamana intreaga de teste si proiecte de luni pana vineri – dar cum sa lipsesc la OST? luni doar ce am avut examen dupa OST (got my A+ , Paula, the geek is back)… dar lasand asta la o parte sa incepem a povesti povestea noastra…

Joi am ajuns acolo pe la ora 14:30, am dat repede o fuga la piata presei (tata imi trimisese capsune, le culesese cu o zi in urma si le postase pe FB ca sa imi faca in ciuda) – tin minte doar o usoara agitatie joi… ceva liste de updatat, statii de incarcat, recompense de dat si contracte de semnat :p apoi pe seara m-am intors sa ma apuc de proiect si de invatat (un alt test).

vineri : testul a fost total fail si proiectul respins (cica nu era complet)… pe la orele 19:00 ma afisam la Romexpo, (admir cupola pavilionului central pe geamul camerei mele de camin), Cristina M. mi-a increditat recompensele si m-am apucat sa trec pe la toti colegii de breasla fluturand lista si intreband cine mai are de primit si cine nu… and that was it…

Sambata fuseram la golden circle, un fleac am zis eu, doar un filtru de tranzitie, dar aparent a fost mai solicitant decat ma asteptam… mi-au placut mult copiii din porti, aproape toti noi, dar pusi pe fapte mari, rabdatori si doritori de tricouri cu ROCK FM (“macar sa nu ne facem tractoristi rau, doar pe maini, nu si pe spate si pe piept” – Elena I. & Alina N., carora le multumesc ca au insistat sa ma duc putin pe la cortul ala rosu din stanga scenei)… cel mai palpitant a fost cand  s-au dat portile jos mai devreme cu o ora sa se termine concertul, mi-am adunat voluntarii intr-un colt si ma pregateam sa ii las sa prinda metroul… in schimb nu trebuiau date jos… I-am impartit jumi-juma, niste security pe acolo si am facut un “gard din voluntari”.

duminica a mers bine, precum urmeaza: ma suna Dinu sa imi spuna ca raman in cascarabeta (la care mi s-a alaturat si Remus C.) sa fac check-in-ul si sa ma ocup de recompense de acolo… Se schimbase politica si mi se parea destul de dragalasa ideea asta noua. Ca sa intelegeti mai usor, pe masa noastra de la cascarabeta fiecare voluntar citea:

“Dears, Voluntarii care primesc recompense in data de 17.03 pentru OST sunt rugati sa lase numele invitatului la acreditari si invitatul isi va ridica invitatia de la acreditari! HAVE FUN! :)”

Cu toate ca am facut o intentionata tautologie pe cuvantul “invitatul […] invitatia” ideea, spre surprinderea mea, a functionat fara a mai fi necesare alte explicatii, voluntarii citeau si se intorceau cu un nume pentru invitat. That was fun!

S-a terminat, am ajuns in camera mea de camin si auzeam in surdina scena mica, am “crashat” in pat intr-un somn zdravan si a 2-a zi m-am dus la examen…

Concluzia… e una neschimbata: invata din greseli, have a lot of fun, be respectful & patient and never back down!

Luv Ya All >:D<

Paula P.

Lasă un răspuns

