Crazy, crazy day!

Ceea ce parea sa fie o zi banala, obsnuita si complet irosita si-a schimbat aspectul imediat ce am primit mailul ca am intrat in echipa de tribune de la Slayer. De abia asteptam sa vina clipa aceea, sa ajung la Arenele Romane si sa ma vad cu toti oamenii dragi pecare nu i-am mai vazut de la B’EstFest incoace. Desi tura mea incepea de abia la ora 16:00, evident ca am ajuns la 8 dimineata. Da, eu sunt persoana aia care vine cu multe ore inainte de tura, pentru ca imi este atat de drag BdV-ul, incat nu pot sa lipsesc niciun moment de langa ei.

Stefanita, Ioana, Dani @Slayer

Asa ca luni, 04.06.2012, la ora 08:00 ma vedeam cu Iulia sa mergem la Arene. Am intrat, ne-am facut comode, am fumat o tigara plimbandu-ne pe acolo si am inceput sa dam de oameni frumosi si foarte dragi. Este vorba de echipa Emag!c. Am stat la un pahar de vorba intr-un fum de amintiri.

Usor, usor au inceput sa mai vina BdV-isti de seama. Intai a venit Lu (Luciana Petroiu) si am aranjat “cascarabeta”. Apoi a ajuns si domnisoara Eu sunt un om rapid, apoi o gasca de 3 oameni. Oficial incepuse prima tura a echipei de acces staff sau, cum mai este numita, echipa fetelor frumoase😀

Am mai pus o bratara, am mai jucat un joculet (mai avem un joc marca BdV), ne-am apucat chiar si de completat integrame. In jurul pranzului au inceput sa vina din ce in ce mai multi oameni. Barurile luau forma bine cunoscuta, scena era aproape gata, front of house-ul statea deja mandu in mijlocul arenei.

Dupa ce Blonda si-a creat sistemul, am inceput sa completam contracte si sa rezolvam teste. Cristina A ne-a fost de un real ajutor, ne-a adus pixuri, multe, multe pixuri colorate si astfel am putut sa ne miscam mai rapid. Apoi au venit baietii cu tricourile. Unele muult prea mari, altele mai BdV-iste. Apoi Andrei a fost atentionat de catre cineva ca poarta tricou cu sigla competitiei, asa ca a trebuit sa se schimbe si el repede.

A inceput accesul si arena a inceput sa se umple gratios cu multa lume imbracata in negru. Aratau cu totii asa de bine de sus, aproape ca i-as fi luat pe toti acasa! Dupa ce cerul s-a intunecat au urcat pe scena cei de la Slayer. Un concert frumos, o sonorizare buna, atmosfera de milioane. Eu una m-am tot plimbat dintr-o parte in alta, cand jos, cand sus. Trebuia sa am o privire de ansamblu. Nu mi-a venit sa cred ca pe la jumatatea concertului lumea inca nu facea pogo, dar nu au trecut mai mult de 10 minute si am inceput sa vad grupulete de baieti la pieptul tatuat cum dansau ca intr-un balet.

Muzica buna, tatuaje cu Slayer, atmosfera superba. Un concert pe cinste, care nu ar fi trebuit sa fie ratat de niciun om  caruia ii bate inima ROCK!

 

Ioana P.

5 responses

  1. Ioana, ar fi trebuit sa explici poreclele folosite :)) Ma simt ca un anonim!😛

  2. Dansau ca intr-un balet ? :)) nu, serios…

  3. Frumos descris, Ioana!.. si mai frumos pentru cei care au simtit lucrurile astea live! P.S. Diana..Nu e nevoie de legenda… Toata lumea stie ca esti Blonda !

  4. Pentru cei care nu stiu, Diana Pop are doua porecle: „Eu sunt un om rapid” si „Blonda”.

    @Diana, nimeni nu te poate uita sau confunda :*

  5. Acum ma simt mult mai bine! :))

Lasă un răspuns

