Control Day Out 2

In intarzierea mea de cateva minute am gasit Arenele Romane in tumultul de inceput. Se depasise cu putin momentul prevazut pentru acces desi de la noi toate lucrurile pareau gata. Sincer, ma asteptam sa fie mai multi oameni la deschiderea portilor, dar totusi 19.30, intr-o seara de vineri, era cam devreme.  Ei…nici un am apucat sa mai schimbam 2-3 vorbe ca au inceput sa vina oamenii si imediat s-a intrat in ritmul – salut-bilet-zambet-bratara-have fun. (nori..nori..vant….semipanica!)

Paulie si Cristina M. la Control Day Out 2

Si evident ca la un moment dat a inceput sa ploua si pana am reusit sa ne adapostim ne-a udat bine de tot. Atat de bine ca unii dintre colegi nu au rezistat frigului si au plecat spre casa.

Si asa am ramas eu si Cristina M singurele supravietuitoare de la acces(eu semi-zombi de frig, ea destul de in forma), dar complet rupte de realitatea concertului si cu gandul la hanorace calduroase.

Asta pana cand a intrat Woodkid… care m-a topit efectiv! Am fugit de la intrare chiar inainte sa inceapa Brooklyn si aproape ca visam versurile melodiei. (am imprumutat intre timp un hanorac pufos, de la colegul Tibi, pierdut in multime).

Au fost 5 minute care au meritat toata ploaia si tot frigul si nu m-a interesat ca din tot ce a insemnat Control Day Out 2 eu am prins doar melodia aia. Pentru ca a fost perfecta !

Ca să fiu sincera, acum ca de incheiere, am vrut sa merg la Control Day Out 2 ca sa-mi clatesc ochii cu niște zambete draguțe și tipi cu bărbiță. Și m-am ales cu o amorezeala de zile mari pentru Woodkid și pentru viziunea lui in muzica.

Si cu o raceala teribila..dar na…riscul meseriei.🙂

Zambete,

Paulie. 

Lasă un răspuns

