Vrei sa fii fotograf BdV?

Pe 22 mai am anunțat cu mare emoție concursul pentru pozitia de fotograf oficial BdV. ”Arata-ne cat de mult iti place sa surprinzi lumea in cadre si hai cu noi la cele mai tari evenimente din 2012!”, cam asa incepea anuntul.

Deseori ne gasim povestind despre tot felul de evenimente, mai vechi, mai noi si parca am arata si cate o fotografie, sa ne mandrim cu ce am facut sau sa ne amuzam de cate o faza. ”sa stie si ei cum era”. Ei, voluntarii mai noi. Sau ei, cei care nu au putut participa la un anumit eveniment.

Asa ca anul asta am hotarat sa nu mai ratam niciun moment important, ci sa-l incadram frumos in rama, cu ajutorul vostru.

V-am invitat sa ne bucurati wall-ul de Facebook cu poze.

11 pretendenti au incarcat poze pe wall-ul. Multi altii au sarit cu like-uri.

Noi inca va asteptam. Si cu poze, si cu like-uri. Aici.

Pe 9 iunie facem cunostinta cu cei 3 fotografi BdV!

Adriana C

Lasă un răspuns

