Bun venit!

Brigada de Voluntari

Era in luna martie cand am auzit prima data in aceeasi fraza BdV si blog. Mie mi s-a parut o idee foarte buna din prima. Deja in mintea mea ma gandeam cum vom prezenta, cu entuziasm, toate evenimentele la care vom merge, cat de mult am obosit si in acelasi timp cat de mult ne-am
bucurat sa fim la respectivul eveniment.

De ce ne-am apucat de blogguit? Pentru ca toti avem nevoie de povesti, mai ales atunci cand acestea sunt reale, cand se refera la activitatile in care ne-am implicat chiar noi si, in plus, ne tin la curent cu tot  ce inseamna viata in vesela familie BdV.

Aici, pe blog, va vom spune despre cum am perceput noi, ca echipa BdV, evenimentele la care participam, asa ca nu trebuie sa va faceti griji ca pierdeti pulsul de la fata locului, in caz ca nu reusiti sa ajungeti. Vom incerca, pe cat posibil, sa aducem si vesti „de culise”, intamplari haioase cu voluntarii, momente de adus aminte si lucruri de povestit mult timp de-acum incolo.

Bineinteles, asteptam cu mare interes orice comentariu, pentru ca suntem sociabili si ne place sa comunicam.
Cu toate astea, am facut pentru voi o politica pentru social media, pentru a ne  asigura ca avem un dialog intr-o nota pozitiva.

Anul asta ne-am largit si mai mult sfera de participare si deja am fost prezenti la o serie de evenimente: Spargatorul de Nuci, Romanian Business Leaders Summit, Cirque du Soleil, Enrico Macias, One World Romania – Expozitie foto ambulanta, Lara Fabian, B-EST (Bucharest International Film Festival), Proiect Fundatia Snagov pentru Scoala Altfel, Proiect Caritabil Iepurasul Fermecat, OST Fest – Promovare, Sensation – The Ocean of White, Pasarea Colibri & Band, Trooper, A vision of Elvis, XTERIA Dance-Ministry of Sound World Tour, Narcotango, Jose Carreras.

Pfiu! Multe, nu? Si este abia luna mai.

Avem o vara plina inainte, multa munca, voie bune si lucruri de povesti!

Voi ati participat anul acesta la vreun eveniment?

Voluntar Adriana C

8 responses

  1. Felicitari pentru initiativa si munca voastra…!
    Asteptam cronicile evenimentelor pe care le organizati chiar daca nu sunteti mentionati pe marile afise…
    Bafta!
    C.C.

      1. FELICITARI PENTRU TOATA MUNCA VOASTRA DE PESTE AN SI CARE VA URMA…!
        Cu respect,
        C.C.

  2. Cristina Silistraru | Răspunde

    Bine v-am gasit! Este o idee minunata blogul, va felicit. Eu am participat la promovarea OstFest, Xteria si diseara Pink Martini. Si m-am regasit intr-un spirit de echipa de laudat. Multumesc foarte mult ptr toate acestea si ptr cele care vor urma. O zi bunaaa!

    1. Multumim mult Cristina! Speram sa ne vedem la cat mai multe evenimente vara asta!

  3. Popovici Iuliana | Răspunde

    Super tare … imi place mult in BdV si nu sunt decat din martie😀 … am participat la Promovare Ost Fest, Let’s Do It Romania la Snagov, la Figuratie in Club A, la Workshopuri (Street Dance si Actorie), la Pregatirea Kiturilor pentru participantii la Marathon … si mai urmeaza😀 … sunt cu ochii pe site … mult succes!!!

    1. Multumim mult! Urmeaza multe multe evenimente anul aceasta. Te asteptam la cat mai multe!

  4. 11 din cele mentionate. oh, how i love this team!! :*

Lasă un răspuns

