Think again and spread ideas. TEDxBucharestLive

Marți, 11. O zi semi-însorită,  ușor plouată. Un mail de la Cătă care ne ruga să trimitem un formular pentru cei interesați de evenimentul TEDxBucharestLive. Mă pregătesc eu intens să fac un formular, un mesaj și apoi mă înscriu alături de cei 8 norocoși.

Am auzit atât de multe despre conferințele TEDxBucharest încât așteptam cu mare nerăbdare să merg să văd despre ce e vorba live și nu doar din vorbe. La ora 15 m-am prezentat la Știrbei Center, ușor confuz cu privire la locație și-l găsesc acolo pe Marian, deja prezent. La scurt timp după vine și Lu care ne spune ce și cum ar trebui să facem. Am început `lucrul` imediat și nici nu ne-am dat seama cum venise seara și deja eram pregătiți pentru sesiunea live din ziua următoare, organizată de TEDxBucharest (http://tedxbucharest.ro) sub o licență exclusivă  de la TED Global.

Ziua evenimentul a fost una plină de savoare. Discuții care mai de care mai fascinante, pauze interactive cu joculețe de Xbox și Kinnect, momente de respiro și nu numai. Sesiunile au fost tipice: oameni geniali cu idei care mai de care transmise live de la TED Global prin intermediul TEDxBucharest (pentru cei interesați puteți da un click aici pentru a vedea subiectele principale). A venit apoi un moment de improvizație de la Corina Anghel, fondator al http://improvizatie.ro/, fostă membră a boardului BdV, care ne-a arătat cum să nu mai gândim pentru a gândi din nou. Greu de explicat acel moment, dar a meritat să participi. Finalul serii a fost unul de excepție cu un moment artistic din partea celor de la Le Trio Joubran (pentru cei interesați nu ezitați să ascultați aici o parte din magia lor) și, desigur, poza de final.

P.S: trebuie să recunosc că evenimentul acesta a fost atât de tare încât nu m-am putut abține în a nu lua pancarta cu TEDxBucharest și a mă mândri cu ea la ora 11 noaptea prin București. De unde și poza mea de cover ;)

Sper că v-am făcut curioși și veți participa alături de noi la următoarele evenimente TEDxBucharest.

Vă salut cu drag și nu uitați: „Think again and spread ideas!”.

Gabriel Buruiană

One response

  1. Salutare Gabriel,
    Cu drag as vrea sa particip alaturi de voi la urmatoarele evenimente TEDx numai sa ma anuntati si pe mine din timp cand se fac inscrierile.

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 31 other followers

